کد خبر ۲۸۴۷۹ انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۱

اجرای نمایشنامه توسط آقامعلم در جبهه

اجرای نمایشنامه توسط آقامعلم در جبهه

به گزارش قم نا به نقل از فارس:

شهید غلامرضا علی‌عسگری در 1331 در روستای ابرجس از توابع استان قم متولد شد؛ وی دوران تحصیل را با موفقیت گذراند و موفق به اخذ مدرک دیپلم ریاضی شد و در کنکور سراسری شرکت کرد که توانست به مجتمع آموزش عالی قم راه یابد.

وی در سال‌های 55ـ54 از ادامه تحصیل منصرف شد و دوشادوش مردم مسلمان در فعالیت‌های ضد رژیم منحوس پهلوی نقش بسزایی داشت؛ با پیروزی انقلاب در مساجد قم برنامه‌های تربیتی برای نوجوانان تشکیل داد و در امور تربیتی آموزش و پرورش قم مشغول به کار شد.

شهید علی‌عسگری در دوران دفاع مقدس، به جبهه‌های حق علیه باطل عازم شد و در مناطق جنگی، نمایشنامه‌هایی جهت سرگرم کردن رزمنده‌های لشگر 17 علی‌بن ابی‌طالب(ع) به اجرا در آورد؛ به طوری که واحد تبلیغات لشگر خواستار ادامه فعالیت او در امور تبلیغی شد اما شهید علی‌عسگری دوست داشت در بین رزمنده‌ها باشد و به نبرد با دشمنان بپردازد.

وی 22 فروردین 1366 در عملیات کربلای 8 در شلمچه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید

خداوندا راه عشق را نصیب مردان مطیع ولایت خدا، رسول خدا(ص) و حضرت علی(ع) و در غیاب ایشان، ولایت فقیه نموده است و اینان چیزی جز شهادت یعنی دریافت رضایت حق راضی نمی‌شوند.

این انقلاب اسلامی بدون هیچ تردید جهت استحکام و اثبات عزت اسلام به پیش رفته و می‌رود. امیدوارم جوانان با ایجاد تشکیلات قوی و منسجم، جان جانان؛ حضرت مهدی(عج) را شاد نمایند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com