کد خبر ۲۶۷۴۵ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

جهاد قم 59 شهید تقدیم انقلاب کرده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: جهاد قم در هشت سال دفاع مقدس 59 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قم، محمدرضا طلایی اظهار کرد: 38 نفر از جهادگران استان قم در طول سال‌های دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند و چهار نفر از نیروهای سازمان نیز در زمره آزادگان سرافراز میهن اسلامی قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه 800 نفر نیرو از قم به ستاد بازسازی و نوسازی مناطق جنگی فرستاده شده است، اضافه کرد: جهاد قم در طول سال‌های جنگ 5 هزار و 100 نفر نیروی مردمی و یک‌هزار و 100 روحانی مبلغ به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم به اقدامات صورت گرفته در پادگان شهید طرحچی قم اشاره کرد و گفت: در این پادگان نیروهای جهاد استان‌ها اعم از مردمی و عضو، آموزش می‌دیدند و در همین راستا 723 نفر رانندگی بلدوزر، 1200 نفر رانندگی لودر، 412 نفر رانندگی گریدر و 165 نفر رانندگی غلطک را فرا گرفتند.

وی به اقدامات پشتیبانی جنگ جهاد قم اشاره و تصریح کرد: جهاد قم در طول سال‌های دفاع مقدس اقدامات پشتیبانی جنگ را انجام داد و در همین راستا نسبت به ارسال کمک‌های مردمی و ماشین‌آلات اقدام کرد.

طلایی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان قم پس از اتمام جنگ نیز به فعالیت‌های خود ادامه داد که از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش و گردهمایی‌ها به مناسبت سوم خرداد، حضور در نمایشگاه یادیاران برپایی غرفه و ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم هفته گرامیداشت مقام جانباز، اعزام همکاران و خانواده‌های آنان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور و برگزاری یادواره شهدای سنگرساز بی‌سنگر در روز شهدا اشاره کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com