کد خبر ۲۸۵۵۲ انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
از سوی مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران

دوره‌های مهارت نویسندگی در فضای مجازی برگزار می‌شود

مدیر اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: به منظور رشد و ارتقای دانش طلاب در زمینه تولید محتوای فرهنگی، مذهبی و بومی در فضای مجازی، کلاس‌های آموزشی نویسندگی در فضای مجازی برای طلاب حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمدتقی جلیلی گفت: به منظور رشد و ارتقای دانش طلاب در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی و تربیت افراد توانمند برای تولید محتوای فرهنگی، مذهبی و بومی در فضای مجازی، کلاس‌های آموزشی نویسندگی در فضای مجازی برای طلاب حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این دوره، شامل 12 جلسه آموزشی است که به صورت مجازی و با شیوه کلاس آنلاین برگزار می‌شود.

مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه این دوره از سوی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران اجرا می‌شود ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با اصول و قوانین نگارش زبان فارسی، در قالب تمرین‌هایی که در هر جلسه ارائه می‌شود، به صورت عملی و کارگاهی نوشتن را تجربه می‌کنند و با نقد نوشته‌های خود از نقاط قوت و ضعف آنها آگاه می‌شوند.

جلیلی خاطرنشان کرد: با معرفی ابزارهای تولید محتوا در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان با شیوه‌های نگارش در فضای مجازی و نحوه استفاده بهینه و کارآمد از ابزارها و امکانات تحت وب آشنا می‌شوند.

وی هدف از اجرای این دوره را تربیت نیروهایی برای تولید محتوای مذهبی و فاخر، در مسیر حضور مفید و تاثیرگذار طلاب در فضای مجازی دانست و افزود: طلاب خواهر علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت نام به کوثربلاگ به نشانی kowsarblog.ir مراجعه کنند.

مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: علاقه‌مندان به بازدید از وبلاگ‌های مدارس علمیه خواهران و بانوان طلبه نیز می‌توانند به همین آدرس اینترنتی مراجعه کنند تا فهرست این وبلاگ‌ها، آخرین مطالب، مطالب منتخب و ... در اختیار آنان قرار گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com