کد خبر ۲۸۶۳۶ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
فرمانده سپاه استان قم در بازدید از اردوی جهادی تاکید کرد

همت مضاعف مسئولان برای ساخت مناطق محروم

فرمانده سپاه قم با ارزنده توصیف کردن خدمات جهادگران در اردوهای جهادی بر همت مضاعف مسئولان در زمینه ساخت و توسعه مناطق محروم تاکید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در لحظات اولیه حضور جهادگران جبهه جهادی منتظران خورشید در روستاهای استان قم حضور یافت و از نزدیک با مردم و جهادگران گفت‌وگو کرد.
وی در روستای ایلخ بولاغی ضمن بازدید از درمانگاه دندانپزشکان و پزشکان جهادگر گفت: اردوهای جهادی نعمت الهی است که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده و بسیج و سپاه همواره مکلف به تقویت و توسعه این حرکت ارزنده هستند.

مهدوی‌نژاد با ابراز تأسف و همدردی با محرومیت مردم این روستا تاکید کرد: لزوم همت و کار مضاعف از سوی مسئولان برای ساختن روستاها و مناطق محروم بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود تا بتواند الگوی انقلاب اسلامی را کامل کند.

فرمانده سپاه استان قم ضمن تشکر از جبهه جهادی منتظران خورشید در ارائه خدمات همه‌جانبه به اهالی روستا در استان‌های مختلف اضافه کرد: به گفته امام خمینی (ره)، ما خادم مردم و مردم ولی‌نعمتان ما هستند که هر چه خدمت کنیم باز هم کم است و باید همیشه شهرنشینان الگوی گروه‌های جهادی را برای خدمت‌رسانی در سال مورد توجه قرار داده و به مناطق محروم بیایند.

مهدوی‌نژاد با حسین عباسی از جانبازان دوران دفاع مقدس در روستای انجیرلی دیدار کرده و در روستای عباس آباد نیز حضور یافت و از فعالیت‌های عمرانی، پزشکی، هنری، آموزشی، ورزشی و فرهنگی 140 نفر از رزمندگان جبهه منتظران خورشید بازدید کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com