کد خبر ۲۸۷۹۰ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۱
رئیس هیئت تکواندوی قم:

سرمربی تیم یاسین پیشروی قم در لیگ برتر تکواندو انتخاب شد

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: فریبرز عسگری سرمربی تیم یاسین پیشروی قم در لیگ برتر تکواندو شد.

به گزارش قم نا ، محمد جمشیدی اظهار داشت: باشگاه یاسین پیشروی قم امسال برای نخستین بار در لیگ برتر تکواندو شرکت می‌کند و این برای نخستین بار است که یک باشگاه قمی در بالاترین سطح رقابتی تکواندوی کشور حاضر است.

وی افزود: فریبرز عسگری مربی تیم ملی تکواندو، سرمربی تیم یاسین پیشروی قم در لیگ برتر تکواندو شده است و حضور این مربی توانمند می‌تواند شرایط بسیار خوبی برای توسعه تکواندو در قم ایجاد کند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: یوسف کرمی دارنده برنز المپیک آتن و ۲ مدال طلای بازی های آسیایی نیز به عنوان مربی در کادر فنی حضور دارد و خوشبختانه کادر فنی تیم یاسین پیشرو نگاه بسیار خوب و سازنده‌ای به تکواندوی قم دارند.

جمشیدی بیان داشت: چند تکواندوکار قمی از جمله سید محمد رفیعی و محمدرضا حیدری نیز در تیم لیگ برتری قم حضور دارند و در بخش پایه نیز، تنیمی کاملاً بومی از سوی یاسین پیشرو وارد لیگ برتر تکواندوی نوجوانان می‌شود.

وی عنوان کرد: مرتضی شیری، مهدی اسحاقی، فرهاد عبداللهی، مهران عسگری، مهدی خدابخشی، میرهاشم حسینی، سید محمد رفیعی و محمدرضا حیدری بخشی از نفرات این تیم هستند که خود را برای لیگ برتر آماده می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره وضعیت تکواندوی بانوان قم تصریح کرد: مسابقات تکواندوی انتخابی بانوان قم به منظور کسب سهمیه ورودی به لیگ تکواندوی بانوان باشگاه‌های استان قم به زودی برگزار می‌شود.

جمشیدی افزود: در حوزه مدیریتی تکواندوی استان در بخش بانوان تغییراتی داشته‌ایم و این تغییرات بر اساس مصالح تکواندوی قم و خرد جمعی اهالی تکواندوی بانوان قم انجام شده است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com