کد خبر ۲۹۸۴۹ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد

رقابت پومسه‌روهای قم برای کسب عناوین برتر کشور

رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: پومسه‌روهای قم از امروز در مسابقات قهرمانی کشور برای کسب عناوین برتر به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش قم نا ، محمد جمشیدی اظهار کرد: پومسه که همان اجرای فرم رشته تکواندو محسوب می‌شود در کنار قسمت مبارزه یا کیوروگی و همچنین دیگر رشته‌ها نظیر هان‌مادانگ در هیئت تکواندو استان قم ورزشکاران بسیار خوب و توانمندی دارد.

وی ادامه داد: ورزشکاران رشته پومسه در سال‌های اخیر حضور چشمگیری در رقابت‌های مختلف کشوری این رشته نظیر لیگ و قهرمانی کشور داشته‌اند و موفقیت‌های ارزنده‌ای را در تمام رده‌های سنی هر دو بخش بانوان و آقایان برای ورزش قم به دست آورده‌اند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: در دوره اخیر رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول پومسه قهرمانی کشور شاهد درخشش پومسه‌روهای قم در رده‌های سنی نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بودیم و خوشبختانه در بخش بانوان نیز دستاوردهای خوبی از این رشته داشته‌ایم.

وی یاد آور شد: پومسه‌روهای قم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌اند و یقینا با تمام توان و انگیزه بالا در میدان رقابت حاضر شده و به اجرای فرم می‌پردازند تا عناوین برتر کشور را کسب کرده و بار دیگر توانمندی قم در این رشته را نشان دهند.

جمشیدی در ادامه با بیان اینکه از امروز خانه تکواندو تهران میزبانی مسابقات پومسه قهرمانی کشور را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون، مسابقات پومسه قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز در خانه خانه تکواندو برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، این دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور و پنجمین دوره مسابقات پومسه وی‍ژه روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت تکواندو استان‌های سراسر ایران است که ابتدا در بخش بانوان و سپس در بخش آقایان به انجام خواهد رسید.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ابراز کرد: این دوره از رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور با حضور 276 پومسه‌رو از 22 استان کشور برگزار می‌شود و امید زیادی داریم که نمایندگان قم نیز بتوانند با توجه به آمادگی و شرایط خوبی که دارند با دست پر از میدان خارج شوند.

وی عنوان کرد: پومسه‌روهای قم در این دوره از پیکارها باید با رقبایی از آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و همدان رقابت کنند.

جمشیدی بیان کرد: همچنین در دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور و پنجمین دوره مسابقات پومسه وی‍ژه روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌های تکواندو استان‌های سراسر ایران در گروه مردان 346 پومسه‌رو از 29 استان کشور برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی به رقبای مردان پومسه‌رو قم نیز اشاره و بیان کرد: نمایندگان قم برای قرار گرفتن روی سکوهای اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها حریفانی از آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی را پیش‌رو دارند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم در پایان افزود: پومسه‌روهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد نیز دیگر حریفان قم به شمار می‌روند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com