کد خبر ۲۸۸۴۴ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

خرید کالای ایرانی از سوی دستگاه‌های دولتی آغاز شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به ضرورت استفاده از کالاهای تولید داخل گفت: باید خرید کالاهای ایرانی از سوی دستگاه‌های دولتی و کارمندان شروع شود تا در جامعه نهادینه شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد گفت: یکی از معیارهای اصلی اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر انقلاب است حمایت از تولید داخلی است که هر ایرانی می‌تواند با خرید از محصولات تولید داخل در تحقق این شعار سهم خود را ایفا کند.
وی افزود: کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز با تاسی به سخنان رهبر خود اقدام به خرید لوازم خانگی مورد نیاز خود از کالاهای تولید ایران کردند و در این ارتباط با هماهنگی یکی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی قم اقلام مذکور را دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تاکید کرد: تلاش این شرکت و کارکنان آن توجه به تولید ایرانی است و در اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین مصارف داخلی از کالاها و محصولات داخل و بخصوص تولیدات استان بهره می‌گیرند.

وی با اشاره به تنوع بالای تولیدات استان قم در بخش‌های مختلف بیان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محصولات فراوانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حتی بیرون از شهرک‌های صنعتی استان تولید می‌شود که باید مسئولان و شهروندان قمی برای نیاز خود از این محصولات استفاده کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com