کد خبر ۲۸۸۶۲ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
آیت‌الله کعبی:

پاسداشت شهدای مدافع حرم تعظیم شعائر الله است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید نسبت به پاسداشت شهدای مدافع حرم بیشتر اهتمام کنیم زیرا تعظیم آنها در واقع تعظیم شعائر الله است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، آیت‌الله عباس کعبی در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ناجی بیان کرد: اگر مسلمانان در زمان پیامبر بزرگوار اسلام(ص) با کفار و مشرکان می‌جنگیدند و در زمان امیرالمومنین(ع) نیز با منافقین و قاسطین و مارقین در نبرد بودند، امروز شهدای مدافع حرم، هم در مقابل آمریکا و صهیونسم بین‌الملل و هم در مقابل داعشی‌های تکفیری ایستاده‌اند.
وی با بیان اینکه گروه‌های تکفیری خوارج زمان ما هستند، تاکید کرد: آنها غده سرطانی و ابزار کار صهیونسم برای ترویج یک نوع اسلام بدلی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدای مدافع حرم با پذیرش خطر، زندگی جهادی و فداکارانه را بر زندگی مرفه و بی‌درد ترجیح دادند و در واقع با خون خود در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و عتبات عالیات، سال‌های دفاع مقدس را تدام بخشیدند.

وی با تاکید بر لزوم پاسداشت مضاعف شهدای حرم خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز اجر مضاعف دارند و بنابراین باید نسبت به بزرگداشت آنها بیشتر اهتمام کنیم زیرا تعظیم شهدای حرم، تعظیم شعائر الله است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com