کد خبر ۲۸۹۰۱ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
معاون امور طلاب حوزه خبر داد:

ساماندهی ۵ هزار دانش‌آموخته حوزوی برای ورود به نهادهای نظام

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه گفت: بیش از ۵ هزار دانش آموخته حوزوی برای ورود به نهادهای مختلف نظام شناسایی و ساماندهی شدند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ملکدار اظهار کرد: این دانش آموختگان حوزوی از طریق سایت ثبت نام کرده و اطلاعات خودشان را وارد کردند تا از آنها مصاحبه انجام شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵ هزار دانش آموخته حوزوی که از نظر توانایی علمی، فرهنگی و مدیریتی آمادگی لازم برای فعالیت در نهادهای نظام دارند ساماندهی شدند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با بیان اینکه این افراد به نهادهایی که درخواست داشته باشند معرفی می شوند، گفت: البته معرفی به نهادهای نظام به معنای جذب این افراد نیست چون هر نهادی طبق قانون باید مراحل گزینش را طی کند.

وی اظهار کرد: ما این آمادگی را داریم که هر نهادی نیاز به روحانی داشته باشد و درخواست را به صورت کتبی اعلام کند، دانش آموختگان حوزوی را بر اساس توانمندی طلاب و نیاز نهادها معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام ملکدار همچنین از آموزش کاربردی دانش آموختگان حوزوی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰ عنوان طرح آموزش کاربردی دانش آموختگان آماده شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح، چنانچه طلاب شاغل در نهادهای اجرایی نیاز به آموزش های مهارتی و مدیریتی داشته باشند، ما آمادگی داریم این دوره ها را با مشارکت نهادهای اجرایی برگزار کنیم.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com