کد خبر ۲۸۹۲۷ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰
در گفتگو با حجت الاسلام فاطمی صدر مطرح شد:

سازمان انرژی اتمی به حضور بسیجی‌ها پای ارتفاعات فردو عادت کند

مدیر کاروان روایت مقاومت اظهار داشت: از چند روز قبل از مسیرهایی به ما رسیده بود که معاونت حفاظت سازمان انرژی اتمی به جد در پی فیصله دادن به کاروان‌های روایت مقاومت هسته‌یی در ارتفاعات فردو است و پاسخ ما به معاون سازمان این بود که شما به وظیفه‌ی خودتان در قبال جمهوری عمل کنید و ما نیز به وظیفه‌ی خودمان در قبال انقلاب عمل خواهیم کرد.

به گزارش قم نا به نقل از 598 ، اوایل هفته جاری اعضای سیزدهمین کاروان پیاده روایت مقاومت محور فردو توسط حفاظت انرژی اتمی فردو بازداشت شدند. این افراد که شامل گروهی از طلاب و دانشجویان قم و مشهد بودند پس از پایین آمدن از ارتفاعات یوسف، دستگیر شده و در اختیار پلیس امنیت قم قرار دارند.

حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر مدیر کاروان روایت مقاومت در خصوص علت و نحوه این بازداشت به خبرنگار ما افزود: از چند روز قبل از مسیرهایی به ما رسیده بود که معاونت حفاظت سازمان انرژی اتمی به جد در پی فیصله دادن به کاروان‌های روایت مقاومت هسته‌یی در ارتفاعات فردو است و پاسخ ما به معاون سازمان این بود که شما به وظیفه‌ی خودتان در قبال جمهوری عمل کنید و ما نیز به وظیفه‌ی خودمان در قبال انقلاب عمل خواهیم کرد، هر چند توضیه‌مان این است که هیچ گاه یک بسیجی را تهدید نکنید.

وی خطاب به سازمان انرژی اتمی گفت: به ایشان بابت برگزاری بزرگ‌ترین عملیات زمینی یکان حفاظت انرژی اتمی در فردو برای به دام انداختن چند طلبه‌ی دل‌واپس تبریک می‌گویم و امیدواریم که شاهد هم‌این همیت در برخورد با جاسوسان بازرس‌نمای آژانس نیز باشیم.

فاطمی صدر با قدردانی از پلیس امنیت قم، دادسرای ویژه‌ی روحانیت و حفاظت اطلاعات این مجموعه افزود: هم‌دلی این عزیزان در این دو روز و حمایت همه‌ی دوستان دیگر اسباب دل‌گرمی ما بوده است و سازمان انرژی اتمی به حضور بسیجی‌ها پای ارتفاعات فردو عادت کند.








(حضور کاروان های مختلف از جوانان در منطقه هسته ای فردو)

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com