کد خبر ۲۹۰۲۸ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۹
شهردار قم در جمع خبرنگاران خبر داد؛

تغییرات در سازمان های شهرداری صورت خواهد گرفت

سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم با اشاره به اینکه استخوان بندی شهرداری با تغییرات روبرو شده است گفت: احتمال اینکه در آینده تغییرات در سازمان های شهرداری صورت بگیرد وجود دارد.

به گزارش قم نا به نقل از قم فردا ، سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه صدو سی و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییرات انجام شده طی 2 ماه گذشته در شهرداری قم، اظهار داشت:هر تغییری که در شهرداری انجام می شود بر اساس اولویت بندی ها و ارکان است و قاعدتا اگر به شاخه ها بخواهیم بپردازیم کار بسیار گسترده خواهد شد.

وی افزود:فقط به عنوان اینکه بتوانیم استخوان بندی شهرداری را در درجه اول در یک چارچوب مبنایی قرار دهیم تغییراتی را انجام دادیم و بر همین اساس که رو به جلو در حرکت هستیم امکان دارد در سازمان های دیگر نیز تغییر داشته باشیم.

شهردار قم تصریح کرد:در مدت 2 ماه که از فعالیت ما در شهر قم گذشته است ارکان شکل گرفته و در آینده برای قسمت هایی که باید بررسی شوند اقداماتی را انجام می دهیم و نمی خواهیم بر اساس احساسات و عدم اطلاع کافی تصمیمی گرفته شود که شهر را دچار مشکل کنیم.

وی ابراز داشت:اگر قرار باشد در روابط عمومی شهرداری نیز تغییرات ایجاد شود از این حالت مستثنی نخواهد بود.

سقائیان نژاد وضعیت شهرک پردیسان را مورد توجه قرار داد و گفت:برنامه هایی را در ارتباط با پردیسان در دست داریم و یکی از مسائل مهم برای ما موضوعات زیست محیطی مانند آب و پسآب است.

وی با اشاره به جلسه خود با مدیر کل راه و شهرسازی  قم در خصوص این شهرک پر جمعیت،عنوان کرد:طی این جلسه بررسی های لازم انجام شد و ظرفیت های خودمان و نیازمندی های شهرک پردیسان را سنجیدیم.

شهردار قم ادامه داد:منطقه پردیسان به علت اینکه جدید است باید مدت طولانی بر روی آن کار کرد و بر روی مسائلی چون معابر،طرح های تفصیلی،خدمات،حمل و نقل،تاکسیرانی،فضای سبز و فاظلاب باید به صورت جداگانه تصمیم گیری کرد

وی اضافه کرد:حرکت هایی نیز در این راستا انجام شده است و تا زمانی که این مسائل به صورت کامل چارچوب عملیاتی به خود نگرفته باشند صحبت کردن در مورد انها معقول نخواهد بود.

سقائیان نژاد خاطر نشان ساخت: بازدید های دیگری نیز از مناطق 2 و 3 به صورت چراغ خاموش داشته ایم ودر تلاش هستیم که تمام موضوعات کالبدی شهر را دست بگیریم و برنامه ریزی ها را به صورت کارشناسی انجام دهیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com