کد خبر ۲۸۹۵۶ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم :

توسعه فضاهای سبز شهرک‌های صنعتی قم در دستور کار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع آبی استان؛ توسعه فضاهای سبز شهرک‌های صنعتی قم مورد توجه است.

به گزارش قم نا ، امیر طیبی‌نژاد ضمن تاکید بر اهمیت صنایع کوچک در تولید و اشتغال پایدار اظهار داشت: در راستای توسعه صنایع کوچک در استان نیازمند همدلی و همکاری تمام مسئولان هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه بیکاری و نبود اشتغال پایدار مهمترین دغدغه مردم و مسئولان است، عنوان کرد: استان قم ظرفیت‌های بسیاری در ایجاد، جذب و توسعه صنایع کوچک براساس سرمایه‌های خرد و کلان دارد که با بهره‌گیری از بستر صنایع کوچک می‌توان مشکل تولید و اشتغال استان را رفع کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه با توجه به محدودیت‌های منابع آبی استان؛ توسعه فضاهای سبز شهرک‌های صنعتی قم مورد توجه است و گفت: برخی افراد در تولید و توسعه فضاهای سبز در شهرک‌های صنعتی قم منافع شخصی را در نظر دارند اما تمام اقدامات صورت گرفته در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم حرکت براساس  و مدار قانون بوده است.

طیبی‌نژاد با بیان اینکه شهرک صنعتی شکوهیه قم به عنوان یک شهرک سبز در کشور است، خاطرنشان کرد: برآیند فضای همکاری مثبت، حمایت و پشتیبانی به موقع منابع طبیعی در راستای آماده سازی بستر سرمایه‌گذاری در استان است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com