کد خبر ۲۶۵۹۴ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قم تقویت می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بر ضرورت بهبود و توانمند سازی بیشتر شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قم تاکید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر هوشنگ طیبی نژاد در دیدار با هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سلفچگان طی سخنانی اظهار کرد: در راستای واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی، شرکت‌های خدماتی با مشارکت واحدهای صنعتی مستقر در هر شهرک تشکیل و امور اجرایی را در اختیار گرفتند.
وی افزود: این اقدام فرصت خوبی است تا واحدهای صنعتی ضمن رعایت مقررات بخش شهرک‌های صنعتی، آنگونه که شایسته و نظر خودشان است نسبت به مدیریت، راهبری و تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی بر اساس نیازهای واقعی خود اقدام کنند و در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی همواره در کنار آنها بوده و خواهد بود.

طیبی‌نژاد با بیان اینکه نگاه به توانمندسازی شرکت‌های خدماتی در بحث واگذاری شهرک‌ها به بخش خصوصی از نیازهای جدی به حساب می‌آید تصریح کرد: تامین نیازهای اولیه و در حد استاندارد و ایجاد زیرساخت‌های مهم شهرک‌های صنعتی همچنان برعهده شرکت شهرک‌های صنعتی است و ما برای بهبود وضعیت شرکت‌های خدماتی در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه برنامه ریزی و حرکت در مسیر صحیح را از مزیت‌های حضور بخش خصوصی در مدیرت شهرک‌های صنعتی دانست و گفت: امروز شاهد هستیم که اجرای پروژه‌های عمرانی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، براساس اولویت‌بندی و نیاز سنجی صورت گرفته توسط خود واحدهای صنعتی و هماهنگی شرکت‌های خدماتی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با تاکید براینکه در حال حاضر شهرک‌های صنعتی قم از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار هستند، از تامین بیشتر نیازهای زیربنایی واحدهای صنعتی با حمایت وزیر صنعت و رئیس سازمان صنایع کوچک در ادامه سفر هیئات دولت به قم در آینده نزدیک خبر داد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com