کد خبر ۲۸۹۶۷ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
از محل صندوق توسعه ملی صورت گرفت

تخصیص 63 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی قم

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از ارسال قراردادهای توزیع استانی 63 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی قم، سید مصطفی منزوی اظهار کرد: طرح‌های بخش آب، کشاورزی و منابع طبیعی در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته (سرمایه‌ای و سرمایه درگردش) با عاملیت بانک کشاورزی 56 میلیارد و 300 میلیون ریال و با عاملیت بانک توسعه تعاون 7 میلیارد و 80 میلیون ریال است و در ضمن نرخ سود تسهیلات مناطق برخوردار 14 درصد و مناطق کمتر توسعه یافته 10 درصد اعلام شده است.

وی فعالیت‌های واجد اولویت در اعتبارات سرمایه‌ای (ثابت) را براساس قرارداد و صورتجلسه اسفندماه سال 93 هیئت امناء صندوق توسعه ملی را احداث گلخانه و تولید محصولات گلخانه‌ای‌، طرح‌ها و فعالیت‌های زیربخش شیلات، پرورش ماهیان گرمابی و سردابی و طرح‌های افزایش بهره‌وری مصرف آب در بخش کشاورزی عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قم اضافه کرد: متقاضیان برای برخورداری از تسهیلات مذکور در صورت دارابودن شرایط درج شده در نظام‌نامه صندوق توسعه ملی می‌توانند درخواست خود را در سامانه تسهیلات بانکی وزارت جهاد کشاورزی به آدرس www.rrbf.maj.ir ثبت کرده و کد رهگیری اخذ کنند و یا با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی بخش محل فعالیت خود اطلاعات لازم را اخذ کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به بند 6 و 8 ماده 8 قرارداد صندوق توسعه ملی استفاده مجدد اشخاص حقیقی و حقوقی از اعتبارات صندوق توسعه ملی، منوط به تسویه حساب کامل تسهیلات قبلی است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com