کد خبر ۲۹۰۴۹ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
مدیر هنرستان هنرهای زیبای استان قم:

هنرستان هنرهای زیبای قم به ساختمان جدید نقل مکان کرد

مدیر هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در حال حاضر هنرجویان این هنرستان در دورشته نمایش و گرافیک مشغول به تحصیل هستند که امیدواریم با این جابه‌جایی مسئولان مربوطه امکان افزایش رشته‌های هنری این هنرستان را فراهم کنند.

به گزارش قم نا ، سعید تهرانی اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبای قم به عنوان تنها هنرستان هنری قم که چندین سال در ساختمان مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری استقرار داشت و از نظر دوری مسافت و کمبود برخی امکانات در رنج بودیم، با صلاحدید و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این هنرستان به ساختمان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم واقع در خیابان شهید لواسانی(ساحلی) نقل مکان کرد.
وی دسترسی آسان و وجود سخت افزارهای لازم و وسعت مکان را از مزیت‌های ساختمان جدید هنرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر هنرجویان این هنرستان در دو رشته نمایش و گرافیک مشغول به تحصیل هستند که امیدواریم با این جابه‌جایی، مسئولان مربوطه امکان توسعه و افزایش رشته‌های هنری این هنرستان را فراهم کنند.

تهرانی با بیان اینکه هنرستان هنرهای زیبای قم طی پنج سال اخیر از هنرستان‌های موفق و افتخار آفرین کشور بوده است تصریح کرد: این هنرستان همه ساله رتبه‌های بسیاری در رشته‌های نمایش، نقاشی، گرافیک، سینما، فیلم کوتاه و... در سطح کشور و استان داشته است.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم کسب بیشترین رتبه‌های برتر هنری و کسب جایگاه نخست توسط این هنرستان در سی و سومین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان قم در سال تحصیلی 93 – 94 را از افتخارات اخیر این هنرستان عنوان کرد و افزود: هنرستان نمونه کشور در بین 40 هنرستان، کسب رتبه اول ناحیه و استان در بخش هنری در سطح آموزش و پرورش، کسب رتبه اول نمایش صحنه‌ای و عروسکی در جشنواره پرسش مهر دانش آموزی طی سال‌های اخیر، درخشش در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، کسب رتبه‌های متعدد در رشته گرافیک (عکاسی، تصویرسازی، پوستر و...) در سطح کشور و کسب رتبه‌های برتر کنکور بخشی از موفقیت‌های به دست آمده توسط هنرجویان این هنرستان است.

منبع :  فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com