کد خبر ۲۹۱۹۹ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۳

پلمپ 45 واحد صنفی متخلف در قم

رییس پلیس امنیت عمومی استان قم گفت: طی هفته گذشته 45 واحد صنفی متخلف در شهر قم پلمپ شد.

به گزارش قم نا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد قنبری در گفت و گویی اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی و پاکسازی اماکن آلوده، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهر قم طی هفته گذشته توسط پلیس امنیت عمومی اجرا شد.
وی افزود: در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قم در هفته گذشته از واحدهای صنفی متعددی بصورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی بازدید و به تعدادی از آنان که فاقد استاندارهای لازم بودند، تذکر دادند.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح 45 واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضایی پلمپ شد.
قنبری با بیان این مطلب که پلیس با اجرای مستمر طرح های مبارزه با مظاهر علنی فساد و همچنین تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

** کشف دستگاه پرس تولید کفش قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در قم
رییس پلیس آگاهی استان قم از کشف دستگاه پرس تولید کفش قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در این استان خبر داد.
سرهنگ مهدی قدمی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در جاده قدیم قم – تهران به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه خودروی موصوف فاقد هرگونه مجوز حمل و گمرکی بود، به ظن قاچاق مورد بازرسی قرار گرفت، افزود:در بازرسی از نیسان مشخص شد خودروی موصوف حامل یک دستگاه پرس تولید کفش ساخت کشور چین به ارزش 500 میلیون ریال است.
وی تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل شده به همراه متهم موصوف جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com