کد خبر ۳۱۱۱۲ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر قم خبر داد؛

بدهی 64 میلیارد تومانی مجتمع امین به شهرداری قم/مجتمع امین پروانه ندارد

مسگری اظهار داشت: با توجه به این که مجتمع امین پروانه ندارد، همچنین رای کمیسیون ماده 100 به خاطر اضافه بنا و تغییرات بنا دارد، فروش مال غیر کرده و شهرداری از مالکان آن شکایت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ، در یکصد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم محمود مسگری رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا گزارشی از آخرین وضعیت مجتمع در دست احداث امین در بلوار امین قم ارائه کرد.

وی بیان داشت: در مورد این مجتمع جلساتی با حضور اعضایی از شورا و مالکان مجتمع امین با حضور معاون دادستان قم برگزار شد و با توجه به این که 21 تیرماه 94 پایان تفاهم نامه یک ساله شورا و شهرداری با مالکان آن مجتمع بود بدلیل مشکلات پروانه ای و 64 میلیارد تومان بدهی بابت سهم ریالی و عدم واگذاری چند طبقه به شهرداری قم، دادستان دستور پلمپ داد تا پرونده تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: مالکان در جلساتی که در دادستانی بود شرکت نمی کردند و به معاون دادستان معترض بودیم که باید خود مالکان حضور یابند و نماینده نفرستند و بعد در حضور مقام قضایی صورت جلسه ای تشکیل شد که بعد از باز شدن پلمپ مجتمع امین، پلاک های سهم شهرداری تصرف شود.

مسگری افزود: شنیده ایم مقام قضایی دستور پلمپ موقت داده بوده است که بزودی پلمپ باید باز شود و اگر باز شود با توجه به این که مجتمع امین پروانه ندارد، همچنین رای کمیسیون ماده 100 به خاطر اضافه بنا و تغییرات بنا دارد، فروش مال غیر کرده و شهرداری از مالکان آن شکایت کرده است، پرونده در یکی از شعب دادگستری قم بررسی شود.

وی یادآور شد: در مورد مجتمع امین بهتر از این می توانست عمل شود تا شهرداری بتواند به آن ورود کند و سهم خود را به تصرف در آورد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
اسماعیلی ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹

سلام
این مجتمع پارکینگ ندارد خدا رحم کند به کسانی که در این میدان مهم که ورودی شهر هم به حساب می آید چگونه میخواهند از شر ترافیک خلاص شوند
شما فقط محاسبه کنید اگر کسبه این مجتمع بخواهند کنار خیابان پارک کنند چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

پاسخ
1
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶

فکر میکنم این آقای مسگری حق السهم یا چیز دیگه ای از این مجتمع طلبکار باشه که اینقدر چوب لای چرخ میکنه مردم مطوئن باشند که اگر شهرداری محق در این قضیه بود مطمئنا زورش به دادستانی هم می رسید فعلا که رای به نفع بازگشایی مجتمع داده شده است.

پاسخ
شهروند قمی ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴

مسگری بنده خدا حرف راست گفته ، نخواسته حق بیت المال ضایع بشه
همین ، اما مثل اینکه شما منافعت تو خطر بوده ، بعدشم این مجتمع فعلا بازگشایی شده ، شما نگران هستی برو ببین سازه این مجتمع واسه چند سال پیشه فقط یه نما بهش دادن و تمام
امیدوارم شورا و شهرداری قم بر روی حق این مردم با کسی معامله نکنند و مسئله پارکینگ واقعا واقعا جدی بگیرند و به قول معروف شهرفروش نکنند

0
۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸

زمین کناری مجتمع خریداری شده جهت احداث پارکینگ ضمنا شهرداری طبق محاسبات دادستانی مبلغ هنگفتی به مدیر مجتمع بدهکار هم شده است وگرنه رای به فک پلمپ نمی دادند.

پاسخ