کد خبر ۲۹۲۳۳ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خبر داد

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در ۴ ماه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش قم نا  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه اظهارداشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در رابطه با برخورد با سرشاخه‌های مواد مخدر، برخورد با عناصر اصلی این حوزه از اولویت‌های برنامه‌های ناجا در سال 94 قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: میزان کشف بیش از 2 تن در 4 ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش سه برابری داشته که این آمار، حاصل تلاش و برنامه ریزی همکاران در مجموعه انتظامی استان در رابطه با شناسایی و برخورد با عناصر اصلی ورود و توزیع مواد مخدر در داخل کشور بوده است.

وی عنوان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ‌ برخورد جدی با خرده فروشان سطح شهرستان قم را در دستور کار قرار داده و با تدوین برنامه‌های مدون به برنامه ریزی برای پاکسازی محیط از وجود افرادی که امنیت عمومی را با توزیع مواد افیونی به مخاطره می‌اندازند، پرداخته ست.

سرهنگ بلفکه به اقدامات قاطع پلیس برای برخورد قانونی با سرشاخه‌ها و عناصر اصلی ورود عمده مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در دو هفته اخیر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان توانستند در محدوده جغرافیای استان قم، دو گروه از باندهای اصلی تهیه و ورود مواد مخدر به مرکز کشور را شناسایی و مورد ضربه قرار دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همچنین افزود: در طی این دو عملیات، بیش از 190 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، 9 نفر از عناصر اصلی دستگیر و تعداد 5 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر نیز توقیف شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com