کد خبر ۲۹۲۵۸ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
مدير کل کتابخانه هاي عمومي استان قم:

دومين نشست کتاب خوان همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار مي شود

مدير کل کتابخانه هاي عمومي استان قم از برگزاري دومين نشست کتاب خوان استان قم به مناسبت ميلاد کريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت خبر داد.

به گزارش قم نا ، مدير کل کتابخانه هاي عمومي استان قم با اعلام اين خبر گفت: کتاب خوان عنوان سلسله نشست هاي به اشتراک گذاري کتاب هاي خوانده است که نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور در راستاي عمل به مطالبات رهبري و افزايش سرانه مطالعه در قالب دستورالعمل تدوين و به ادارات کل کتابخانه هاي عمومي سراسر کشور ابلاغ شده است.
وي گفت: شروع نشست هاي کتاب خوان از تهران بود و اولين نشست استاني با حضور دبيرکل نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور و جمعي از نويسندگان، کتابداران، خبرنگاران و اساتيد دانشگاه در تير سال جاري مصادف با ماه مبارک رمضان برگزار شد که با استقبال خوبي روبرو بود.
امير عطاء اله جباري با اشاره به اين که فراخوان شرکت در دومين نشست کتاب خوان در استان از امروز آغاز شده است گفت: اين نشست روز 2 شنبه 26 مرداد از ساعت 17 الي 19 در تالار اجتماعات کتابخانه عمومي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي برگزار مي شود.
علاقه مندان مي توانند فرم فراخوان را از پورتال اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان قمwww.qompl.ir و يا کتابخانه هاي عمومي سراسر استان دريافت کرده و پس از تکميل حداکثر تا روز پنج شنبه، 22مرداد94، به پست الکترونيکي ketabkhan@qompl.ir ارسال و يا به نزديک ترين کتابخانه عمومي تحويل دهند.

منبع : موج 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com