کد خبر ۳۴۸۱۲ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کتابخانه علامه امینی برگزار کرد

نشست کتابخوان در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم

کتابخانه عمومی علامه امینی در نهمین روز از ایام الله دهه فجر نشست کتابخوان را در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان و در غرفه کودک و نوجوان اداره کل کتابخانه های عمومی اجرا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، جلسه کانون ادبی کتابخانه علامه امینی با عنوان نشست کتابخوان با حضور سیدمحمد مهاجرانی نویسنده کودک و نوجوان، رقیه ندیری منتقد و نویسنده و شماری از علاقمندان صبح سه شنبه 20 بهمن در غرفه  کودک و نوجوان اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار شد.

در این نشست 6 تن به معرفی کتاب ها پرداختند؛ کتاب "راز اژدهایی که به خانه ما آمد" نوشته "آلیس مک لرن" توسط هانیه رحیمی (عضو کتابخانه)، "لالایی برای دختر مرده" نوشته "حمیدرضا شاه آبادی" توسط نرگس فهیمی (عضو کتابخانه)، "کتاب پرتغالی" نوشته " یوستین گودر" توسط يكي از اعضاي كتابخانه، "یک سفر رویایی"  نوشته "حسن احمدی" توسط فاطمه علی محمدی (عضو کتابخانه)، "پری نخلستان" نوشته "حسین فتاحی" توسط مریم ابهری (عضو کتابخانه) معرفی شد.

سیدمحمد مهاجرانی نویسنده کودک و نوجوان ضمن معرفی آثار خود با عنوان "آپارتمان نشینی" و "مراقب ماشین باشیم" به تعریف شعر، قافیه و ردیف پرداخت و در زمینه های گوناگون با کودکان و نوجوانان بحث و گفتگو به عمل آوردند.
 
گفتنی است در این نشست نسترن درودی، هانیه رحیمی و فاطمه علی محمدی به ارائه نوشته های خود با عنوان "نامه ای به خدا" پرداختند.

در ادامه نعیمه محمدی از کتاب "پشت یک لبخند" و نرگس فهیمی از کتاب "جهان زیبایی" اشعاری را انتخاب کرده و سپس برای حاضرین خواندند.

حضور کودکان پیش دبستانی معراج در غرفه کودک و نوجوان اداره کل که با هماهنگی مدیریت کتابخانه آیت الله خامنه ای انجام شده بود انرژی و صفایی خاص به این مراسم داده بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com