کد خبر ۲۹۵۰۳ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
فرمانده سپاه استان قم:

شهداء راه امام خمینی(ره) را با خونشان مهر کردند

سردار مهدی مهدوی نژاد در همایش تکریم فرزندان شاهد شاغل در سپاه قم طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد:شهدای عزیز و گرانقدر راه امام خمینی(ره) را با خونشان مهر کردند

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی نژاد در همایش تکریم فرزندان شاهد شاغل در سپاه قم که در مجتمع فرهنگی-تفریحی دشت بهشت روستای فردو برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت های الهی که خداوند به ما عنایت کرده است نعمت هدایت است .

وی با بیان اینکه برای آنکه بشر در مسیر مستقیم یعنی در صراط مستقیم الهی حرکت بکند، خداوند راهنمایانی را برای ما فرستاده است، ابراز کرد: انبیاء و اولیا یکی پس از دیگری آمدند تا ما را در مسیر مستقیم هدایت کنند.

فرمانده سپاه استان قم افزود: از الطاف بزرگ الهی این است که همه چیز را در اختیار ما قرار داده است تا ما بتوانیم در این مسیر درست حرکت کنیم و خودمان به نعمات بیشمار الهی دست پیدا کنیم .

وی با اشاره به اینکه ائمه و انبیاء در این راه آنچه را که داشتند در کف اخلاص گذاشتند تا ما بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم، بیان نمود: همین امروز که در جوار کریمه اهلبیت(ع) جمع می شویم و از این نورانیت این بزرگوار استفاده می کنیم از نعمت هایی است که خداوند در اختیار ما گذاشته است .

این یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان هم خداوند بر ما منت گذاشت و امام خمینی(ره) را بر ما عطا کرد تا ما را در این مسیر سوق بدهد و هدایت کند.

وی امام را از معجزات الهی دانست و افزود: شهدای عزیز و گرانقدر نیز راه امام را با خونشان مهر کردند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ادامه داد: راهی که امام برای ما نشان داد راهی بود که ابتدا شاید کسی تصور نمی کرد این راه چقدر عمق دارد و نورانی است اما امروز می بینیم که ما را به سمت جلو برده است و شهدا بودند که در روزهای سخت با تقدیم خونشان راه امام را مهر کردند .

وی با بیان اینکه شهدا راه امام (ره) را نهادینه کردند، ابراز کرد: شهداء راه امام را به تمام آزادگان که دنبال حرکت در مسیر الهی هستند، نشان دادند.

سردار مهدوی نژاد با اشاره به اینکه شهدا امروز را می دیدند و هدف ها را به خوبی پیدا کرده بودند، بیان کرد: شهدا همچون ستارگان درخشان راه را برای ما روشن و هموار کردند تا ما بتواینم در مسیر قرار بگیریم .

وی افزود: شهدا امروز را می دیدند که یمن مظلوم چگونه می ایستد و از اسلام ناب محمدی دفاع می کند.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به سخن گهربار امیرالمومنین حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه به "سیاه چادر های دشمن حمله کنید" ابراز کرد: امام در طول مبارزاتش در مقابله با شاه به اسرائیل و آمریکا حمله می کرد که آنها سیاه چادر ها بودند و اگر نه شاه که بازیچه ای بیش نبود.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در پایان شاخص را مقام معظم رهبری دانست و افزود: قدرتی که امروز ایران در جهان دارد به برکت خون پاک شهداست.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com