کد خبر ۲۹۶۱۵ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
وزیر بهداشت:

دارالشفاء جمکران به یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی کشور تبدیل می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیش‌بینی من این است که دارالشفاء جمکران توسعه پیدا خواهد کرد و به یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در جریان بازدید از دارالشفاء جمکران طی سخنانی اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که در دولت و حکومتی به سر می‌بریم که به مقتدای خویش، یعنی امام عصر (عج) اقتدا کرده و منتظر ظهور است.

وی افزود: شهر مقدس قم مهد معرفت بوده و دل‌های زیادی در این شهر به بارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران گره خورده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه میلیون‌ها زائر در طول سال به قم و مسجد جمکران مشرف می‌شوند، گفت: برای دانشگاه علوم پزشکی قم و همچنین وزارت بهداشت، افتخاری بزرگ است که به همه ایرانیان به ویژه عاشقان مهدی موعود (عج) خدمت کنند.

وی ادامه داد: حضور در این مکان مقدس و خدمت به زائران مسجد جمکران فارغ از تعارفات معمول افتخاری بس عظیم بوده و امیدواریم بتوانیم در این مسیر ثابت قدم باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه تجهیز دارالشفاء جمکران خاطرنشان کرد: چنانچه این دارالشفاء به تجهیزاتی نیاز دارد، وزارت بهداشت سعی در تهیه و تامین آنها خواهد داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: پزشکان متدین و عاشق مردم و علاقمند به پیشرفت کشور در ایران حضور دارند که می‌توان از ظرفیت آنها در بخش‌های گوناگون استفاده کرد.

وی با بیان اینکه می‌توان بنیادی برای پشتیبانی از دارالشفاء جمکران ایجاد کرد، گفت: این امر موجب می‌شود بتوان گام‌های خوبی در راستای توسعه این دارالشفاء برداشت.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: پیش‌بینی من این است که دارالشفاء جمکران توسعه پیدا خواهد کرد و به یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی کشور تبدیل می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com