کد خبر ۲۹۶۸۹ انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
در نخستین روز از هفته دولت

نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم رونمایی شد

همزمان با نخستین روز از هفته دولت،نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم که به منظور معرفی خدمات و ارائه دستاوردها و عملکرد دو ساله سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید طراحی شده است،روز دوشنبه توسط مدیرکل تامین اجتماعی استان رونمایی شد.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم، این نمایشگاه مجازی در نخستین روز از هفته دولت امسال که با شعار«دولت تدبیر و امید،دولت همدل مردم»نامگذاری شده است رونمایی شد.
مدیرکل تامین اجتماعی قم در خصوص برگزاری نمایشگاه مجازی گفت:به دنبال تصمیم استانداری قم در هفته دولت فعالیت های نمایشگاهی طبق سنوات گذشته به صورت فیزیکی نخواهد بود و امسال این نمایشگاه به صورت مجازی در سایت این اداره کل قم به نشانی www.qom.tamin.ir قرار گرفته است.
سید مجتبی موسوی اضافه کرد: امسال با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی و تاکید بر صرفه جویی در هزینه ها،نمایشگاه هفته دولت در کلیه دستگاههای اجرایی استان قم نیز به صورت مجازی برگزار می شود.
وی گفت:در این نمایشگاه مجازی فعالیت ها و خدمات اداره کل تامین اجتماعی قم بازمعرفی می شود.
وی همچنین در خصوص برنامه های هفته دولت اداره کل تامین اجتماعی قم گفت: شرکت در غبارروبی مزار شهدای علی بن جعفر(ع)، حضور در بیت امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با مردم، بازدید از شعب و کارگزاری های رسمی تحت پوشش، برگزاری شورای اداری، برگزرای جشن هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه از جمله این برنامه ها است.
گفتنی است لینک های خدمات الکترونیک تامین اجتماعی،فرم های مورد نیاز مخاطبان جهت دریافت خدمت،پرسش و پاسخ  های بیمه ای،مطالب و جزوات آموزشی برای کارفرمایان،سامانه امتیاز دهی کارگزاری ها،بخش ویژه انتشارات،معرفی کامل خدمات سازمان،بارگذاری قوانین و مقررات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی،اطلاع رسانی و چند رسانه ای به لحاظ اهمیت موضوع بصورت مجزا در سایت فعال و قابل بهره برداری می باشد.
دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com