کد خبر ۲۹۶۹۶ انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰

مسوولان استان قم با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند

همزمان با نخستین روز از هفته دولت استاندار و مسوولان دستگاه های مختلف اجرایی قم روز دوشنبه با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر و بیت امام راحل با عطر افشانی و نثار شاخه های گل با آرمان های این بزرگان تجدید میثاق و بیعت کردند.

به گزارش قم نا ، استاندار قم در این مراسم با بیان اینکه امروز همه مسوولان بر حسب وظیفه و تعهدی که نسبت به ملت و خون شهدا دارند، در کنار مزار آنها حضور پیدا نمودند، اظهار داشت: شهیدان وظیفه و مسوولیت سنگینی را بر دوش همه مسوولان گذاشتند، و سنگینی بار این مسوولیت امروز بیش از پیش احساس می شود.
سید مهدی صادقی با بیان اینکه شهیدان جنگ تحمیلی با حضور خود در میدان های نبرد در حقیقت به نوعی با خدا معامله کردند، افزود: بهترین روش برای پاسداشت خون شهیدان و تداوم راه آنها خدمت نمودن به مردم است، لذا باید هر چه در توان داریم، را در مسیر ارایه خدمت صادقانه و صمیمانه به مردم به کار گیریم.
وی خدمت به مردم را بالاترین خدمت ها دانست، و افزود: بی شک بعد از ایمان به خدا و قبول توحید بالاترین نعمت و سعادتی که نصیب ما می شود، ارایه خدمت صادقانه به مردم به عنوان ولی نعمتان نظام و انقلاب اسلامی است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com