کد خبر ۲۹۷۴۳ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
دبیر هیئت تنیس قم :

پیروزی آریا گرانول و شکست خاتم قم در لیگ بر‌تر تنیس کشور‌

دبیر هیئت تنیس قم از پیروزی تیم تنیس آریا گرانول قم و شکست خاتم قم در هفته نخست لیگ بر‌تر تنیس جوانان کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: فصل جدید رقابت‌های تنیس لیگ بر‌تر جوانان کشور در دور رفت از روز دوشنبه آغاز شد و 2 نماینده تنیس قم در این مسابقات کار خود را با نتایجی متفاوت آغاز کردند.

وی افزود: تیم تنیس آریا گرانول قم در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها در بابل به مصاف تیم امیر آمل رفت و موفق شد این تیم را 2 بر یک از پیش رو بردارد.

دبیر هیئت تنیس قم گفت: در این مسابقه آرش میرعارفی تنیسور قمی در نخستین مسابقه انفرادی با نتایج مشابه 6 بر یک مغلوب اتابک مفتاح از امیر آمل شد اما سجاد عابدی از آریا گرانول در مسابقه انفرادی دوم، 6 بر یک و 6 بر 3 هومن عابدی از آمل را شکست داد.

خاتمی بیان کرد: در مسابقه دو نفره و تعیین کننده تیم پیروز این مسابقه، تیم دو نفره آرش میرعارفی و سجاد شادمان از قم موفق به شکست حریف مازندرانی شد تا این مسابقه با برتری 2 بر یک آریا گرانول قم خاتمه پیدا کند.

وی عنوان کرد: تیم تنیس خاتم الانبیای قم دیگر نماینده تنیس قم در این مسابقات است که کار خود را با شکست آغاز کرد و در نخستین دیدار خود در مصاف با تیم فولاد کویر اصفهان 3 بر صفر شکست خورد.

دبیر هیئت تنیس قم تصریح کرد: در این مسابقه مهدی آدابی از قم در دیدار انفرادی نخست در یک بازی فشرده و نزدیک برابر مهرشاد قفقازی از اصفهان مغلوب شد و علی شیخی از قم نیز در دیگر دیدار انفرادی برابر پارسا یزدخواستی از اصفهان شکست خورد و دیدار دو نفره نیز به سود فولاد کویر به پایان رسید.

خاتمی خاطرنشان کرد: فولاد کویر اصفهان، هیئت تنیس آذربایجان شرقی، شهید یاری کرمانشاه، استقلال، آینده سازان شمال، کیان سنتر، بازرگانی امیر آمل، البرز گاز کیش، آکادمی تنیس الیت، تنیس بابل، آکادمی مینو در قزوین حریفان تیم‌های قمی در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com