کد خبر ۲۹۷۶۳ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۳
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

فعالیت ۴۴ گروه تخصصی تبلیغی در فصل تابستان

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اعزام ۹هزار مبلغ در ماه رمضان از فعالیت ۴۴ گروه تبلیغی تخصصی در تابستان خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از معاونت تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی کمال در خصوص اعزام مبلغان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در ماه رمضان امسال اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال، دفتر تبلیغات اسلامی در اعزام مبلغان هم به صورت گروه‌های تبلیغی و هم به صورت فردی پیشرفت داشته است که حدود 7 هزار مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وهمچنین با احتساب دیگر شعب دفتر تبلیغات اسلامی در کشور حدود 9 هزار مبلغ به مناطق مختلف کشور اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان 94 گروه تبلیغی از طرف اداره کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برای تبلیغ چهره به چهره به مناطق مورد نیاز اعزام شدند.

کمال با اشاره به طرح اوقات فراغت تابستان و اعزام مبلغان در این ایام افزود: اعزام حدود 900 مبلغ و همچنین 44 گروه تبلیغی با نگاه تخصصی در تابستان امسال به مناطق مورد نیاز در کشور توسط دفتر تبلیغات اسلامی به انجام رسید.

مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خصوص اعزام کارشناسان برای بررسی مناطق مختلف کشور و همچنین ارزیابی مبلغان اعزامی اظهار کرد: مسئله اعزام کارشناسان به مناطق مختلف کشور موجب شناخت صحیح و بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی با ویژگی‌های مبلغان و همچنین مناطق مختلف کشور می‌شود که منتج به اعزام کارشناسانه و صحیح مبلغان به مناطق مختلف خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com