کد خبر ۲۹۷۷۶ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۲
جدی ترین رقیب رئیس فعلی شورای شهر قم:

آتش زر:روز چهارشنبه تصمیم قطعی را برای ورود یا عدم ورود به انتخابات خواهم گرفت

حجت الاسلام سید محمد آتش زر جدی ترین رقیب رئیس فعلی شورای شهر قم با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه پیش رو،گفت: روز چهارشنبه تصمیم قطعی را برای ورود یا عدم ورود به انتخابات خواهم گرفت.

به گزارش قم نا به نقل از قم فردا ، شورای اسلامی شهر قم در دوره چهارم نزدیک به 2 سال از عمر خود را پشت سر گذاشته است و طی این مدت حواشی بسیاری را نیز تجربه کرده که در این میان می توان به استعفای محمد دلبری از سمت شهردار قم و چالش های انتخاب شهردار جدید اشاره کرد،اما طی روزهای آینده شورای اسلامی شهر قم  انتخابات هیئت رئیسه را پیش رو خواهد داشت.

این انتخابات روز چهارشنبه  4 شهریور از ساعت 18 الی 20 طی جلسه ای غیر علنی برگزار خواهد شد،تا به امروز ولی الله بیاتی رئیس فعلی شورای اسلامی شهرقم آمادگی خود را برای کاندیداتوری در این انتخابات اعلام کرده است .

همچنین حجت الاسلام سید محمد آتش زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به انتخابات پیش رو و در پاسخ به این سوال که آیا تمایلی برای کاندید شدن در این انتخابات دارد یاخیر؟ اظهار داشت:از لحاظ قلبی چندان تمایل و رضایتی برای شرکت در انتخابات هئیت رئیسه ندارم.

وی با بیان اینکه برخی از همکاران و دوستان اصرار فراوانی برای ورود من به صحنه انتخابات دارند،تصریح کرد:این احتمال وجود دارد که به دلیل اصرار اطرافیان به عنوان کاندید خودم را معرفی کنم البته هنوز چیزی مشخص نیست.

آتش زر ادامه داد: در میان افرادی که مرا تشویق به کاندیداتوری می کنند برخی از اعضای شورا نیز هستند و در همین راستا عصر امروز جلسه ای را برخی از اعضای شورای شهر خواهم داشت.

وی افزود:بعد از برگزاری این جلسه و ان شالله وز چهارشنبه تصمیم قطعی را برای ورود یا عدم ورود به انتخابات خواهم گرفت و در این روز همه چیز مشخص می شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com