کد خبر ۲۹۹۴۳ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
طی سال گذشته؛

۵۶۷ حلقه صالحین در ادارات قم تشکیل شد

مسئول بسیج کارمندان سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم گفت: ۵۶۷ حلقه صالحین در سال ۹۳ برای ارتقای بصیرتی ادارات استان قم برگزار شد و برگزاری این حلقه‌ها هم اکنون نیز ادامه دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی ابوالحسنی قبل از ظهر یکشنبه در همایش روز قشر بسیج کارمندی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: باید یاد و خاطره شهدا و ۲۱ هزار شهید کارمند کشور و ۹۲ شهید کارمند استان قم را گرامی بداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده توسط سازمان بسیج کارمندان استان قم درسال ۹۳، ادامه داد: برنامه‌هایی که در سال ۹۳ از طرف سامان بسیج مستضعفین ابلاغ شده بود با همکاری همه مدیران تحقق پیدا کرد.

مسئول بسیج کارمندان استان قم با بیان اینکه هزار و ۷۴۷ نفر از مجموعه ادارات استان قم به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام شدند، گفت: ۵۶۷ حلقه صالحین در جهت ارتقای بصیرتی ادارات شکل گرفت و این حلقه‌ها هم اکنون نیز در مجموعه ادارات در حال برگزاری است.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ هفت همایش توسط سازمان بسیج کارمندان قم برگزار شد، عنوان کرد: هم چنین ۲۴ کاروان را به مشهد، شمال و اطراف قم برای تنوع بخشی و افزایش روحیه کارمندان اعزام کردیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل اقتصادی و امر به معروف و نهی از منکر، گفت: خوش رفتاری، رفع مشکل ارباب رجوع، سرعت بخشیدن به کارها و مدیریت جهادی از معروفات است که اگر بتوانیم در مجموعه ادارات را اجرایی کنیم اثرات خوبی مشاهده می‌کنیم.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com