کد خبر ۲۹۹۳۹ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
با حضور فرمانده سپاه قم

مدیران و کارمندان بسیجی نمونه تقدیر شدند

سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه استان قم در همایشی به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از مدیران و کارمندان بسیجی نمونه این استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم ، همایش روز قشر بسیج کارمندان استان قم ظهر امروز به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سالن همایش شهرداری مرکز قم برگزار شد و سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در حاشیه این همایش از مدیران و کارمندان بسیجی نمونه تقدیر کرد.

در ابتدای این مراسم مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) طی سخنانی ابراز کرد: در سال جاری 50 حلقه معرفت در سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم آغاز به کار کرده است و اکنون 600 حلقه صالحین با محوریت مسائل مختلف فرهنگی، اقتصاد و اجتماعی به صورت هفتگی در ادارات مختلف استانی برگزار می‌شود.

مهدی ابوالحسنی با بیان اینکه تحقق دستورات رهبر انقلاب اسلامی در دستور کار حلقه‌های صالحین سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم قرار گرفته است عنوان کرد: به منظور افزایش صمیمت میان سرگروهان و متربیان حلقه‌های صالحین 24 کاروان از بسیجیان این رده اقشاری به سفرهای مشهد مقدس، شهرهای شمالی کشور و مناطق گردشگری اطراف استان قم اعزام شده‌اند.

همچنین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم از حضور پابرهنه مأمون در تشییع پیکر امام رضا(ع) یاد کرد و افزود: مردم جایگاه امام رضا(ع) را درک نمی‌کردند به همین علت فقط در رفتارهای ظاهری از ایشان تبعیت داشتند و نتوانستند یاری‌رسان آن حضرت باشند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به عنوان هدیه‌ای الهی به مردم ایران سپرده شده است، خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان آرمان، تفکر و فرهنگی عمومی باید از شهدا به عنوان ستارگان درخشان انقلاب اسلامی که راه را برای مردم مشخص می‌کنند الگوبرداری کند و جامعه اسلامی با تحقق این امر به پویایی و سربلندی می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم هم در این مراسم با اشاره به اینکه تغییر فرهنگ مصرف آب سبب کاهش منابع آبی شده است تصریح کرد: اقدامات طبیعی انجام شده توسط مردم سبب تغییر میزان بارش‌ها و این امر نیز به صورت مستقیم در کاهش منابع آبی تاثیر گذاشته است.

عبدالحمید توکلی‌بینا از تغییر جنس و فصل بارش‌ها در نقاط مختلف جامعه اسلامی خبر داد و یادآور شد: جمعیت کره زمین در یک قرن گذشته دو برابر اما تقاضا از منابع آبی 6 برابر شده و این امر نشان از تغییر فرهنگ مصرف آب و تغییر سبک زندگی در نقاط مختلف دنیاست.

در پایان این مراسم عضو کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درگیری همه جانبه و فراگیری میان دو تفکر متفاوت اسلام و کفر وجود دارد گفت: واقعه کربلا ابعاد و ویژگی‌های تفکر اسلام را به نمایش گذاشت؛ برخی می‌دانند که نمی‌توانیم دشمنی این دو تفکر را از بین ببریم و در عمل نیز متوجه این موضوع شده‌اند اما هم‌اکنون نیز برای رسیدن به این هدف بیهوده تلاش می‌کنند.

حسین نجابت ادامه داد: دشمن در مذاکرات راست و دروغ را با هم بیان می‌کند و می‌داند از نظر تکنولوژی تسلیحات نظامی ایران در جایگاه بالایی قرار دارد اما بازهم می‌خواهد ایران اسلامی بدون هیچ چون و چرایی از آن‌ها تبعیت کند؛ دشمنی آن‌ها با انقلاب اسلامی دیرینه است و از بین نمی‌رود به همین علت کشور استکباری نمی‌تواند به جامعه اسلامی نزدیکی شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com