کد خبر ۲۹۹۷۲ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲

سه طرح بهداشتی – درمانی در قم افتتاح شد

در آخرین روز هفته دولت سه طرح بهداشتی – درمانی استان قم با حضور سید مهدی صادقی استاندار و جمعی از مسوولان استان قم در مرکز بهداشتی – درمانی جعفریه به صورت همزمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در آیین افتتاح این طرح ها، اظهار کرد: هفته دولت به برکت شهادت شهیدان رجایی و باهنر در جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد و مسوولان با الگوبرداری از این عزیزان باید ساده زیستی و تلاش صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند که الحمد الله این گونه است.
ابوالفضل ایرانی خواه درادامه گفت: با افتتاح مرکز بهداشتی – درمانی شهر جعفریه، 20 هزار نفر جمعیت این شهر زیر پوشش خدمات بهداشتی - درمانی قرار می گیرند که از ابتدای سال گذشته کار اجرای آن آغاز شد و به یاری خداوند متعال امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از آن هستیم.
وی اعلام کرد: مرکز بهداشتی - درمانی جعفریه با مساحت 670 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال ساخته شده است که برای تجهیز این مرکز دو میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.
بر اساس این گزارش، همزمان با هفته دولت؛ دو پایگاه بهداشتی - درمانی جعفریه و لنگرود و نیز مرکز اورژانس شهری خیابان سلامت به صورت همزمان افتتاح شدند.
مرکز بهداشتی - درمانی لنگرود با مساحت 670 متر مربع و اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال طی دو سال ساخته شده است و نیز مرکز اورژانس شهری سلامت با 300 متر مربع زیر بنا در سه طبقه و با هفت میلیارد ریال اعتبار طی دو سال ساخته شده است.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت و روز هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر وقت جمهوری اسلامی ایران در سال 1360 به دست منافقان، روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com