کد خبر ۲۹۹۸۴ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
هیئت مدیره باشگاه یاسین‌پیشرو قم تصمیم گرفت

باشگاه یاسین‌پیشرو حامی ستاره کاراته قم

باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم از این پس در میادین مختلف داخلی و خارجی حامی و پشتیبان ستاره کاراته استان قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم از زمانی که به عنوان حامی مالی نماینده فوتسال قم در لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور فعالیت خود را آغاز کرده در کنار پشتیبانی از این تیم پرطرفدار، اقدامات فرهنگی نیز انجام داده است.

در حال حاضر دکتر حسینی مسئولیت ریاست هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم را بر عهده دارد و علی رحمانی نیز مدیرعامل این باشگاه است و با تصمیمی که در هیئت مدیره این باشگاه گرفته شد از این پس یاسین‌پیشرو حامی امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته قم در میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی خواهد بود.

این اقدام شایسته از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در حالی صورت گرفت که امیر مهدی‌زاده در سال‌های اخیر افتخارات بسیار ارزشمندی برای ورزش استان قم و کشورمان از میادین مختلف به ویژه رقابت‌های جهانی کاراته و مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی به دست آورده است.

چهره شاخص کاراته قم و کشورمان در سال 2012 در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در شهر پاریس فرانسه با شکست تمام حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت تا ایران را بعد از شش سال و کاراته قم را بعد از 17 سال به طلای جهان برساند.

همین کاراته‌کای ارزشمند دو سال بعد در مسابقات سال 2014 کاراته قهرمانی جهان در شهر برمن آلمان به مصاف رقبای خود در وزن منهای 60 کیلوگرم رفت و این‌بار توانست با قرار گرفتن در جایگاه سوم، تیم ملی ایران را به نشان برنز جهان برساند.

موفقیت‌های مهدی‌‌زاده در سال گذشته با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های کاراته هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2014 در شهر اینچئون کره جنوبی کامل شد و مهدی‌زاده با غلبه بر تمام رقبای خود نشان ارزشمند طلای این دوره از مسابقات را بر گردن آویخت.

مهدی‌زاده در سال جاری همراه با تیم کاراته آذرخودرو نوین قم موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور شد و اکنون سه ماه است که در اردوی تیم ملی کاراته در کنار دیگر ملی‌پوشان خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی 2015 مردان آسیا آماده می‌کند.

چهره‌ پرافتخار کاراته استان قم که مدال طلای جهانی سال 2012 خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کرده است اکنون به پاس سال‌ها درخشش در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی و کسب افتخار برای ورزش قم و کشورمان از سوی هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم حمایت می‌شود.

مهدی‌زاده اکنون در رقابت‌های قهرمانی آسیا در یوکوهامای ژاپن حضور دارد و پیش از اینکه همراه با تیم ملی راهی این رقابت‌ها شود در مراسمی ویژه با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه یاسین‌پیشرو قم و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم پیراهن تیم یاسین‌پیشرو قم را دریافت کرد و رسما با اعلام رئیس هیئت مدیره این باشگاه مورد حمایت مادی و معنوی این باشگاه قرار گرفت تا با روحیه‌ای مضاعف برای کسب نخستین طلای مسابقات کاراته قهرمانی مردان آسیا تلاش کند.

این اقدام ارزشمند باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در حمایت از یکی از سرمایه‌های ورزش کشور و استان قم می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر باشگاه‌ها و همچنین ارگان‌های دولتی و خصوصی باشد چرا که ورزش اکنون به عنوان یک مقوله ارزشمند اجتماعی در بخش همگانی برای ارتقاء سلامتی افراد جامعه و در بخش قهرمانی برای سرگرمی و نشاط نسل جوان جامعه اهمیت دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com