کد خبر ۳۰۰۴۹ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
رئیس هیئت تنیس‌ روی‌میز استان قم خبر داد

حضور پینگ پنگ بازان جوان قم در بین نفرات شاخص کشور

رئیس هیئت تنیس‌ روی‌میز استان قم از حضور پینگ‌پنگ بازان جوان قم در بین نفرات برتر و چهره‌های شاخص مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد عموئیان اظهار کرد: امسال هدف ما این است که در تمام رده‌های سنی هر دو بخش دختران و پسران در هر سطحی که از رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور شرکت می‌کنیم، قم در بین برترین‌ها دارای نماینده باشد.

وی تصریح کرد: توانایی انجام این کار را داریم زیرا قم هم از استعدادهای ناب تنیس‌ روی‌میز برخوردار است و هم مربیان و نیروی انسانی با دانشی دارد و قرار گرفتن این دو در کنار یکدیگر موجب شده قم در رشته پینگ پنگ به جایگاه و رتبه بسیار خوبی در بین هیئت‌های برتر استان و کشور دست یابد.

رئیس هیئت تنیس‌ روی‌میز استان قم اضافه کرد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همچنین پشتیبانی فدراسیون تنیس‌ روی‌میز خوشبختانه از نظر امکانات و فضای ورزشی نیز شرایط خوبی داریم با راه‌اندازی خانه تنیس‌ روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم اکنون شرایط مطلوب است.

وی ابراز کرد: در مناسبت‌های مختلف سال مسابقات متنوع استانی برگزار کنیم، میزبان اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تنیس‌ روی‌میز کشور بوده و از رقابت‌های قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان میزبانی کرده‌ایم.

عموئیان با اشاره به اینکه پینگ پنگ بازان جوان قم موفق به حضور در جمع 32 نفر برتر مسابقات رده‌بندی قهرمانی کشور شده‌اند، بیان کرد: مسابقات پینگ پنگ رده‌بندی پسران کشور با حضور 160 ورزشکار برگزار شد و مدعیان برای کسب رتبه‌های برتر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی پینگ پنگ بازان حاضر در این رقابت‌ها در 54 گروه مختلف تقسیم‌بندی شدند و طبق برنامه، بازی‌ها از هر گروه تنها یک نفر به مرحله حذفی صعود کرد در حالی که محمدمهدی اسدی، سیدمحمدامین منتظری، امیرعلی هاشم‌زاده، علیرضا سجادی و احسان حسینی در ترکیب تیم قم در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس هیئت تنیس‌ روی‌میز استان قم یاد آور شد: در این رقابت‌ها محمدمهدی اسدی و علیرضا سجادی با دو پیروزی در گروه خود صدرنشین شدند و به مرحله حذفی راه پیدا کردند، ضمن اینکه در مرحله حذفی محمدمهدی اسدی ابتدا مقابل گرگان پیروز شد و در دیدار بعدی خود نماینده استان فارس را از پیش رو برداشت تا به دیدار دیگر هم استانی خود در این رقابت‌ها یعنی علیرضا سجادی برود.

وی افزود: علیرضا سجادی پینگ پنگ‌باز نونهال قم که به صلاحدید کادر اجرایی هیئت تنیس روی میز استان قم در رده جوانان به دیدار سایر رقبای خود آمده بود در مرحله حذفی این رقابت‌ها بعد از پیروزی مقابل حریفان خود از استان‌های تهران و یزد مقابل همشهری خود به میدان آمد که در نهایت محمدمهدی اسدی پیروز میدان شد.

عموئیان ابراز کرد: اسدی بعد از پیروزی مقابل سجادی در مقابل رزاقی‌نیا از استان مازندران به میدان رفت و در نهایت با واگذاری بازی در گیم سوم با نتیجه 14 بر 16، در مجموع سه بر دو مقابل این حریف کاری از پیش نبرد و از ادامه راه باز ماند اما همین که بین نفرات برتر کشور راه یافت برای ما ارزش زیادی دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com