کد خبر ۳۰۰۶۱ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
شهردار قم:

اگر دخالت در مدیریت شهری کاهش یابدشاهد بی‌اعتمادی مردم به شهرداری نخواهیم بود

سقائیان‌نژاد کسب اعتماد دوباره مردم را از اولویت‌های کاری خود ذکر کرد و گفت: با کار صحیح، رفتارهای خوب، اطلاع رسانی مناسب به مردم، رفع معضلات، بازرسی‌ها و حراست‌ ها می‌توان اعتماد از دست رفته مردم را دوباره به شهرداری بازگرداند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به جلسات خود با استاندار، نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به منظور تعامل و ایجاد وحدت جمعی برای رفع مشکلات شهرداری دیدارهایی با برخی مسئولان استانی داشته‌ایم که بسیار سودمند و راه‌گشا بوده است و این دیدارها بستر مناسبی را برای کارهای مهم شهرداری هموار می‌کند.

شهردار قم افزود: جلساتی با روسای بانک‌های طلبکار از شهرداری داشته‌ایم که این جلسات بسیار مفید بوده و با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توان مشکلات مالی شهرداری قم را حل کرد.

وی مشکلات مالی را در بدنه دولت بسیار دانست و تاکید کرد: از مسئولان خواسته‌ایم مشکلاتمان را حل کنند ولی زمانی که به مسائل بودجه‌ای می‌رسیم به مانند این است که به سد بزرگی برخورد کرده‌ایم و تلاش مسئولان هم با جیب خالی دولت روبه‌رو می‌شود.

وی به برگزاری جلسات کلیدی برای مدیریت شهری با مسئولان کشوری اشاره کرد و گفت: تاکنون جلساتی با وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان زمین و مسکن کشور و مسئولان آب و پساب و دیگر مسئولان به منظور رفع مشکلات شهر قم برگزار شده که بسیار مفید بوده است.

سقائیان‌نژاد کسب اعتماد دوباره مردم را از اولویت‌های کاری خود ذکر کرد و گفت: با کار صحیح، رفتارهای خوب، اطلاع رسانی مناسب به مردم، رفع معضلات، بازرسی‌ها و حراست‌ها می‌توان اعتماد از دست رفته مردم را دوباره به شهرداری بازگرداند.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی و در اختیار قراردادن آن به مردم می‌تواند اعتمادسازی کند افزود: متاسفانه ساختمان سازی با تعطیلی روبه‌رو شده است و درآمدهای شهرداری‌‌ها هم مورد تاثیر قرار گرفته است و شهرداری‌ها نمی‌توانند برنامه‌های خود را به پیش ببرند.

شهردار قم گفت: وحدت خوبی بین شورای اسلامی شهر و شهرداری وجود دارد و اگر دخالت‌ها به حد پایینی کاهش یابد دیگر شاهد بی‌اعتمادی مردم به شهرداری نخواهیم بود.

وی چابک‌سازی مجموعه شهرداری را از دیگر برنامه‌های خود ذکر کرد و افزود: بنده در درجه اول دنبال آن هستم که دستگاه شهرداری را زنده و چابک کنم و کوچک‌سازی این دستگاه عریض و طویل جزء برنامه‌هایم است.

سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی مناسب قصد داریم به سمت منطقه محوری و سازمان محوری حرکت کنیم تا کار ستاد مرکزی کمتر شود و ستاد بیشتر کار نظارتی داشته باشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com