کد خبر ۳۰۱۰۴ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
معاون فرهنگی سپاه قم :

بیش از ۱۳۰ مربی از طرح روشنگری سپاه قم بهره‌مند شدند

معاون فرهنگی سپاه قم با بیان این که ۱۳۰ مربی در برنامه آموزشی روشنگری آموزش دیده‌اند گفت: برنامه آموزشی مناسبی برای مربیان بحث روشنگری فرهنگی در موضوعات سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی وآسیب های اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، اکبر بختیاری با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط معاونت فرهنگی سپاه قم اظهار داشت: یکی از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت فرهنگی سپاه برگزاری برنامه آموزشی برای مربیان بحث روشنگری فرهنگی بسیج است که در موضوعات سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی وآسیب های اجتماعی و فرهنگی دوره‌های مناسبی برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه افزود: دربرنامه آموزشی روشنگری فرهنگی حدود 130 مربی شناسایی کرده و آن‌ها را آموزش دادیم که اکثر آن‌ها طلاب هستند و هرماه با آن‌ها ارتباط داریم و جلسه می‌گذاریم و آموزش می‌بینند.

بختیاری با تاکید بر لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی مساجد گفت: در راستای تقویت تئاتر مسجدی به دنبال این هستیم تا نیروهایی را شناسایی و آموزش دهیم و با حوزه هنری هم هماهنگ کرده‌ایم تا افرادی که مستعد هستند شناسایی شوند.

معاون فرهنگی سپاه بیان کرد: در تابستان امسال برای اوقات فراغت خانواده‌های قمی در بوستان شهید بنیادی، بوستان جوان، بوستان هاشمی و بوستان عدالت برنامه‌های ویژه ای در حال برگزاری است تا به این وسیله برنامه‌های فرهنگی و معنوی با مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی در خانواده‌ها نشر داده شود.

وی با اشاره به برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی در مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: در بحث ایستگاه‌های فرهنگی با همکاری مسجد جمکران در طول سال هفته ای دو شب غرفه‌های فرهنگی شامل مشاوره، آسیب‌های فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی را برای زائران و مسافران برگزار می‌کنیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com