کد خبر ۳۰۰۶۳ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸

نخستین سالن اسکواش با مشارکت بخش خصوصی در قم افتتاح شد

نخستین سالن اسکواش با مشارکت بخش خصوصی طی مراسمی با حضور رئیس فدراسیون اسکواش و مدیر کل ورزش و جوانان در قم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نخستین سالن اسکواش بخش خصوصی در مجتمع فرهنگی وزرشی الماس قم به بهره برداری رسید تا وضعیت اسکواش قم در بخش زیر ساخت‌ها با دگرگونی جدیدی همراه باشد.

مراسم افتتاح این سالن تخصصی اسکواش چهارشنبه شب با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش به انجام رسید و این سالن به طور رسمی در اختیار علاقمندان به اسکواش قرار گرفت.

این سالن با مساحت 120 متر مربع با کفپوش استاندارد ساخته شده است و حدود 700 میلیون ریال بابت ساخت آن هزینه شده است در حالی که پیش از این، زمین تنیس و زمین چمن مصنوعی فوتبال نیز در این مجتمع راه اندازی شده بود.

در این مراسم مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش راه اندازی این سالن در قم با هزینه بخش خصوصی را گام جدیدی برای توسعه رشته اسکواش در قم و تحول آن دانست و ابراز امیدواری کرد جمعیت ورزشکاران سازمان یافته اسکواش در قم افزایش چشمگیری پیدا کند.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان نیز حضور بخش خصوصی در ورزش را عامل توسعه ورزش قم عنوان و اعلام کرد که اداره کل ورزش و جوانان از مشارکت بخش خصوصی در توسعه عمرانی ورزشی قم استقبال و حمایت می‌کند.

حسن عابدی و مسعود سلیمانی نیز در دیداری صمیمی درباره وضعیت اسکواش قم و راهکارهای پیشرفت و توسعه این ورزش به بحث و گفتگو پرداختند و عملکرد هیئت اسکواش قم نیز طی گزارشی ارائه شد.

در پایان این مراسم روح الله رمضانی معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و مسعود سلیمانی رئیس فدارسیون اسکواش با هیئت همراه از خانه اسکواش قم بازدید کردند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com