کد خبر ۳۰۱۲۹ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
در قم؛

برخورد سواری با موتورسیکلت 6 کشته و زخمی داشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از کشته و زخمی شدن 6 نفر بر اثر برخورد سواری پژو با موتورسیکلت در یکی از محورهای این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته، روز جمعه را روزی پر حادثه در قم دانست و گفت: برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در جاده کوه خضر ـ‌ جمکران از جمله این حوادث بود.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: در پی برخورد خودروی پژو با موتورسیکلت، خودروی پژو به داخل گودال سقوط کرد که بر اثر این حادثه پنج سرنشین خودروی پژو به شدت دچار صدمه شدند.

حسنی اضافه کرد: همچنین راکب موتورسیکلت که آقایی حدودا 26 ساله بود متاسفانه در این سانحه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم یادآور شد: مجروحان این حادثه توسط پنج دستگاه آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی نکویی انتقال داده شدند.

وی ابراز کرد: در حادثه دیگری که بر اثر سقوط آهن از کشنده حمل تیرآهن و برخورد با خودوری پراید رخ داد پنج نفر مجروح شدند.

حسنی اظهار کرد: این حادثه در جاده ساوه ـ سلفچگان روی داد که سه دستگاه آمبولانس اورژانس برای انتقال مجروحان حادثه به محل اعزام شدند.

وی از واژگونی خودروی 90 L به عنوان دیگر حادثه روز جمعه یاد کرد و گفت: این حادثه در جاده قم ـ سلفچگان روی داد که موجب مجروح شدن دو نفر شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اعلام کرد: مجروحان این حادثه نیز توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

حسنی ابراز کرد: برخورد سواری با مانع در جاده قدیم ساوه به سلفچگان نیز موجب مجروح شدن پنج نفرشد.

حسنی از تصادف سواری با وانت در جاده قدیم اصفهان به عنوان دیگر حادثه این مدت یاد کرد و گفت: چهار مصدوم این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: در حادثه دیگری بر اثر تصادف موتور با مینی‌بوس در بلوار حضرت معصومه (س)، آقایی 35 ساله متاسفانه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: حادثه واژگونی سواری که ابتدای جاده تاج‌خاتون روی داد متاسفانه فوت خانم 18 ساله را رقم زد.

حسنی اضافه کرد: این حادثه همچنین با مجروح شدن دو نفر دیگر همراه بود.

وی ادامه داد: در حادثه واژگونی سواری که در محور قم ـ سلفچگان رخ داد چهار نفر مجروح شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان تهران به قم خبر داد و بیان کرد: در این حادثه بر اثر برخورد سه دستگاه سواری پنج نفر مصدوم شدند.

حسنی اضافه کرد: مجروحان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com