کد خبر ۳۰۳۹۹ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶

تصادف زنجیره‌ای در قم 4 چهار مجروح برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن چهار نفر در پی وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا حسنی  با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم برخورد سه دستگاه خودور را از جمله حوادث این مدت ذکر کرد و گفت: در این حادثه که بر اثر برخورد سه خودروی پرشیا، پژو 206 و پژو 405 با یکدیگر روی داد چهار نفر مجروح شدند.

 

وی افزود: این حادثه در بلوار الغدیر روی داد که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: چهار مجروح این حادثه توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس قم به مرکز درمانی نکویی انتقال داده شدند.

 

 

حسنی به حادثه واژگونی پراید اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه در محور ساوه ـ سلفچگان روی داد که در آن دو نفر به شدت آسیب دیدند.

وی اظهار کرد: دو مجروح بدحال این حادثه مادر و دختر بودند که برای آنها درخواست اورژانس هوایی اعلام شد.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: بالگرد اورژانس برای انتقال مجروحان در کمترین زمان ممکن به محل اعزام و توانست با موفقیت این ماموریت را به اتمام برساند.

حسنی اعلام کرد: مجروحان این حادثه برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند که بر اساس آخرین اطلاعات وضعیت عمومی آنها رو به بهبود است.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بالگرد اورژانس قم تا کنون 141 ماموریت انجام داده است که در آن 309 مجروح و بیمار را به مراکز درمانی انتقال داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: از مجموع 309 مجروح و بیمار انتقالی توسط بالگرد اورژانس 288 مجروح صرفا به حوادث ترافیکی اختصاص داشته است.

حسنی ابراز کرد: 21 مورد دیگر نیز به مواردی نظیر بیماران قلبی – تنفسی، زایمان، آوار، غرق‌شدگی و... اختصاص داشته است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com