کد خبر ۳۰۱۷۸ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان باید در تمام سال استمرار داشته باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: طرح اوقات فراغت دانش آموزان باید در طول سال ادامه پیدا کند و تنها به تابستان اختصاص نداشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام عباس اسکندری پیش از ظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستان ۹۴ که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: طرح اوقات فراغت تابستان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قم برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از تمام دانش آموزان و مربیانی که در این طرح شرکت کردند، طرح اوقات فراغت دانش آموزان را بسیار مثبت و مفید عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم افزود: زمانی که نوجوانان و جوانان، استعداد رشد و قدرت تصمیم‌گیری دارند باید به آنها کمک کرد تا بتوانند تصمیم درست را در زندگی و آینده خود بگیرند.

وی تصریح کرد: در طرح اوقات فراغت نیاز به نیروهای شناسنامه‌ای خواهیم داشت و باید برای افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند شناسنامه و گواهینامه تهیه شود.

حجت الاسلام اسکندری ادامه داد: تهیه شناسنامه می‌تواند به مجریان این طرح بسیار کمک کند که بفهمند هر دانش آموز برای چندمین سال شرکت می‌کند و چه آموزش‌ها و مهارت‌هایی را تا کنون آموخته است.

وی گفت: این طرح نباید تنها به تابستان اختصاص داشته باشد و باید در طول سال ادامه پیدا کند و امیدواریم اتحادیه‌ انجمن اسلامی دانش آموزان استمرار این طرح را دنبال کند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com