کد خبر ۲۹۹۴۱ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
نایب رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های مسابقات انتخابی تنیس روی‌میز دختران در قم

نایب رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم از معرفی برترین‌های مسابقات قهرمانی و انتخابی پینگ‌پنگ قم در آستانه رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، زهرا مهدوی‌نیا گفت: نفرات برتر پیکارهای انتخابی پینگ‌پنگ دختران استان قم مشخص شدند؛ این رقابت‌ها به منظور گرامیداشت دهه کرامت با هدف شناخت بهترین‌ها برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: میزبانی رقابت‌‌های تنیس روی‌میز دختران قم را سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم بر عهده داشت و 48 پینگ‌پنگ‌باز در تلاش برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و رفتن به مسابقات کشوری با یکدیگر رقابت کردند.

نایب رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها در سه رده‌ سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به انجام رسید، اضافه کرد: در رده سنی خردسالان دیدار نهایی بین سارا کراری و زهرا رضاحاجی به انجام رسید که در نهایت کراری مقام نخست را به دست آورد، رضاحاجی در مکان دوم ایستاد و رتبه سوم این دوره از مسابقات به مائده فخاریان تعلق گرفت.

وی یادآور شد: همچنین در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان مسابقات قهرمانی و انتخابی تنیس روی‌میز قم به مناسبت دهه کرامت، مسابقه پایانی بر سر کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی بین ساره احمدی و هانیه عموئیان به انجام رسید که برنده این بازی احمدی بود.

مهدوی‌نیا خاطرنشان کرد: در بازی پایانی شاهد رقابت جذاب و تماشایی بین عموئیان و احمدی بودیم که سرانجام قهرمانی به احمدی رسید و در رده‌بندی نهایی رقابت‌های این رده سنی پینگ‌پنگ انتخابی دختران قم، عنوان سوم به آمنه فخاریان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به مسابقات رده سنی نوجوانان انتخابی تنیس روی‌میز قم خاطرنشان کرد: در رده‌بندی نهایی بازی‌های این رده سنی دیدار نهایی بین ریحانه نیکبخت و فائزه نیکبخت به انجام رسید که در نهایت ریحانه نیکبخت مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و عنوان سوم مشترک نیز به سارا محمدی و فاطمه بذرافشان رسید تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود.

نایب رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم در پاسخ به این سؤال که هیئت برای برترین‌های این رقابت‌ها چه برنامه‌ای پیش‌بینی کرده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت و براساس تقویم سالانه باید این نفرات در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کنند.

وی یادآور شد: نفرات برتر این دوره از مسابقات تنیس روی‌ میز قهرمانی و انتخابی قم در رده سنی نوجوانان روزهای پانزدهم تا هفدهم شهریورماه در رقابت‌های پینگ‌پنگ دختران رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی هیئت تنیس روی‌میز استان خراسان جنوبی در شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برترین پینگ‌پنگ‌بازان نونهال و خردسال قم نیز از هجدهم شهریورماه به میزبانی کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف حریفان می‌روند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com