کد خبر ۳۰۳۲۲ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶
مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم :

کارگاه تکمیلی بازیگری کودک و نوجوان در قم برگزار می‌شود

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم از برگزاری دوره تکمیلی کارگاه تکمیلی بازیگری کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد سلیمانی با اشاره به برگزاری سه دوره آموزش بازیگری از دو سال گذشته در حوزه هنری قم اظهار کرد: در کارگاه مقدماتی بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری، کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۲ ساله به فراگیری سرفصل‌های مقدماتی بازیگری تئا‌تر می‌پردازند.

وی افزود: خلاقیت نمایشی و شناخت توانایی‌های خود از جمله سرفصل‌هایی است که در طول ۱۲ جلسه‌ برگزاری این کارگاه با هنرجویان تمرین خواهد شد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم عنوان کرد: مهران امام بخش، لیلا سادات موسوی، علی سلیمانی و.. از اساتیدی هستند که در این کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

به گفته سلیمانی، پخش فیلم و برگزاری اردوی تئا‌تر، از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

کارگردان نمایش‌های کودک و نوجوان از برگزاری دوره تکمیلی این کارگاه خبر داد و افزود: با پایان کارگاه مقدماتی، دوره تکمیلی کارگاه بازیگری کودک و نوجوان حوزه هنری که به بروز توانایی‌های نمایشی این هنرجویان اختصاص خواهد داشت، برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم گفت: بعد از پایان هر دوره آموزشی، جشنواره‌ای از اقدامات و فعالیت‌های هنرجویان برگزار و تولیدات هنرجویان با حضور اساتید استانی داوری می‌شود.

اجراهای عمومی افزایش یابد

سلیمانی معتقد است که برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبب ورود نیروهای جوان و خوش فکر به جامعه هنری و تئا‌تر می‌شود.

وی گفت: به علت تجربه موفق این کارگاه و استقبال علاقمندان از این دوره با پایان جلسات دور نخست کارگاه مقدماتی بازیگری کودک و نوجوان، ثبت نام دوره جدید کارگاه مقدماتی نیز آغاز خواهد شد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم با بیان اینکه اجراهای عمومی در قم باید افزایش پیدا کند، تصریح کرد: تربیت هنرجویان جوان و ورود آنها به عرصه تئا‌تر می‌تواند سبب آشتی مردم با تئا‌تر شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com