کد خبر ۳۰۳۷۶ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم:

بزرگ‌ترین آکادمی بسکتبال کشور در قم راه اندازی می‌شود

مدیرعامل باشگاه بسکتبال نادرشیمی قم گفت: بزرگ‌ترین آکادمی بسکتبال کشور در قم راه اندازی می‌شود و یک مربی کروات برای آموزش بسکتبال در این آکادمی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن نادری اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده بین باشگاه بسکتبال نادرشیمی قم و بخش خصوصی، زمینه برای راه اندازی بزرگ‌ترین آکادمی بسکتبال کشور فراهم شد.

وی افزود: این آکادمی قرار است با همکاری فدراسیون بسکتبال و با استفاده از متد آموزشی روز بسکتبال در قم احداث شود و بهره برداری از این آکادمی، قم را صاحب برند آموزش بسکتبال در کشور می‌کند.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال نادرشیمی قم گفت: بر این اساس قرار است یک مربی کروات برای آموزش بسکتبال در این آکادمی حاضر شود و مقدمات احداث و راه اندازی این آکادمی در حال انجام است.

نادری در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره عملکرد تیم نادرشیمی در لیگ بسکتبال بانوان کشور بیان کرد: نادرشیمی در پایان دور رفت مسابقات لیگ بسکتبال بانوان در رده دوم جدول قرار گرفته است و امید زیادی به صعود این تیم داریم.

وی عنوان کرد: نادرشیمی در دور رفت لیگ بسکتبال بانوان با 4 پیروزی و یک شکست پس از نماینده خراسان رضوی در رده دوم قرار دارد و در صورت تکرار نتایج دور رفت صعود نادرشیمی به مرحله پایانی قطعی است.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال نادرشیمی قم تصریح کرد: در 2 سال اخیر با سرمایه بخش خصوصی در این مسابقات شرکت کرده‌ایم و حضور نادرشیمی با ترکیبی بومی در لیگ بانوان کشور سبب تغییر نگاه جامعه بسکتبال به وضعیت بسکتبال بانوان قم شده است.

نادری خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال نادر شیمی قم در گروه دوم لیگ بسکتبال بانوان با تیم‌های آرشیا همدان، هیئت بسکتبال خراسان رضوی، هیئت بسکتبال یزد، هیئت بسکتبال شیراز و هیئت بسکتبال جاجرم خراسان شمالی همگروه است و از این گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com