کد خبر ۳۰۷۰۸ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم :

عملیات احداث آکادمی بسکتبال قم تا پایان امسال آغاز می‌شود

مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم از بازدید مدیر کل کار و رفاه اجتماعی قم از تمرینات تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی خبر داد و گفت: عملیات احداث آکادمی بسکتبال قم تا پایان امسال آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن نادری اظهار داشت: به‌دنبال راه‌اندازی بزرگ‌ترین آکادمی بسکتبال کشور در قم هستیم و زمین مورد نظر برای راه‌اندازی این آکادمی در نظر گرفته شده و اقدامات نخستین در این زمینه در حال انجام است.

وی افزود: بر پایه برنامه زمان‌بندی شده، عملیات احداث آکادمی بسکتبال قم تا پایان امسال آغاز می‌شود و امیدواریم همکاری‌های لازم برای حمایت از بخش خصوصی در زمینه احداث این آکادمی در قم انجام شود.

مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم درباره وضعیت تیم بسکتبال نادرشیمی قم در لیگ بانوان کشور گفت: روز گذشته مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم بازدیدی از تمرین این تیم داشتند و نصرالله بازوند مدیر کل این اداره از آمادگی برای همکاری با این تیم خبر داد.

نادری بیان کرد: پیش از این پیشنهاد میزبانی دور برگشت لیگ بسکتبال بانوان کشور را به فدراسیون بسکتبال اعلام کرده بودیم اما به دلایلی از این تصمیم منصرف شدیم.

وی عنوان کرد: مسائلی در میان بود که ترجیح دادیم مسابقات دور برگشت را در استان دیگری برگزار کنیم اما برای مسابقات دور نهایی به طور قطع و یقین تقاضای میزبانی می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه نادرشیمی درباره حضور تیم بسکتبال قم در لیگ دسته اول مردان کشور تصریح کرد: در زمان عقد قرارداد بازیکنانی که با تیم زیتون قم قرارداد امضا کرده بودند دبیر هیئت بسکتبال بودم اما این بازیکنان آزاد اعلام شدند و مشکلی برای همراهی این تیم در لیگ دسته اول کشور ندارند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com