کد خبر ۳۰۳۸۷ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم مطرح کرد

دعوت والیبالیست‌های معلول قم برای حضور در اردوی تیم ملی

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از دعوت دو تن از والیبالیست‌های معلول قم برای حضور در اردوی جدید تیم ملی والیبال نشسته کشورمان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمود شریفی اظهار کرد: ورزشکاران عضو هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در سال‌های اخیر سابقه دعوت به تیم‌های ملی رشته‌های مختلف نظیر بسکتبال با ویلچر، تیراندازی با کمان، والیبال نشسته، شنا، دو و میدانی و تنیس با ویلچر را دارند.

وی ادامه داد: بیشترین موفقیت‌های ورزش جانبازان و معلولین قم از حضور ملی‌پوشان این هیئت در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف توسط ورزشکاران بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی با کمان و تنیس با ویلچر به دست آمده و امیدوار هستیم که با توجه به نبوغ بالای ورزشکاران جانباز و معلول قمی این روند ادامه پیدا کند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به موفقیت‌های کسب شده این هیئت در رشته والیبال نشسته، بیان کرد: کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، قهرمانی پاراآسیایی جوانان، قهرمانی پاراآسیایی بزرگسالان و قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال‌های اخیر از رشته والیبال نشسته نصیب ورزش قم شده است.

وی اضافه کرد: به میزبانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اردوی جدید تیم‌های ملی (الف) و (ب) والیبال نشسته ایران آغاز شده است در حالی که برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی (الف) شاهد دعوت از دو بازیکن توانمند والیبال نشسته استان قم هستیم.

شریفی خاطرنشان کرد: مرحله دیگری از تمرینات ملی پوشان تیم‌های والیبال نشسته کشورمان در حالی به میزبانی تهران برگزار می‌شود که این چهارمین مرحله از تمرینات تیم (الف) محسوب می‌شود و هادی رضایی به عنوان سرمربی، علیرضا معمری و بهمن تاروردی‌زاده به عنوان مربی و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپیست در کنار این تیم حضور دارند.

وی با بیان اینکه علیرضا شیروانی سرپرستی اردوی جدید تیم ملی والیبال نشسته ایران را بر عهده دارد و مهدی عسگری نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ملی‌پوشان خواهند بود، ضمن اینکه سیدحسین حسینی‌ و حسین گلستانی به نمایندگی از ورزشکاران شایسته جانباز و معلول قم در این اردو حضور خواهند یافت.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو، بیان کرد: بازیکنانی از استان‌های تهران، مرکزی، مازندران، خراسان رضوی، گیلان، قم، البرز، آذربایجان غربی، قزوین و گلستان برای حضور در این اردو به تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان دعوت شده به این اردو داود علیپوریان، صادق بیگدلی و مهدی حمیدزاده از تهران، عیسی زیراهی از مرکزی، مجید لشکری، رمضان صالحی و مرتضی مهروان از مازندران، مهدی بابادی از خراسان رضوی و میثم علی‌پور از هیئت گیلان هستند.

شریفی عنوان کرد:‌ همچنین سیدحسین حسینی و حسین گلستانی از قم، مهرزاد مهروان و ابوالفضل اولیائی از هیئت البرز، ناصر حسنپور از آذربایجان غربی، حسین فرزانه از قزوین به همراه آرش خرمالی از گلستان دیگر بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی محسوب می‌شوند.

وی یاد آور شد: همزمان با برپایی تمرینات تیم ملی (الف) والیبال نشسته کشورمان، ملی پوشان تیم (ب) نیز سومین مرحله تمرینات خود را زیر نظر حسن بخشعلی‌پور به عنوان سرمربی، حسن محمدی به عنوان مربی و موسی برموده به عنوان بدنساز برای حضور در مسابقات آتی برگزار می‌کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com