کد خبر ۳۰۴۰۵ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰
استاندار قم مطرح کرد

ضرورت ارتقای انضباط کاری در دستگاه‌های اجرایی

استاندار قم با تأکید بر ضرورت افزایش کارایی و راندمان دستگاه‌های اداری در خدمت‌رسانی به مردم، ارتقای انضباط کاری در دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی افزایش رضایمتندی مردم را اولویت اصلی دستگاه‌های خدمت رسان دانست.

استاندار قم با بیان اینکه ادارات باید اهتمام ویژه‌ای را به اصلاح فرایندهای زائد و طولانی ارائه خدمت داشته باشند افزود: برخی فرایندهای تعریف شده در دستگاه‌های دولتی موجب اتلاف وقت و هزینه ی مردم و سازمان می‌شود که باید مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرند.

وی با تأکید بر افزایش کارایی و انضباط کاری برای اثربخشی خدمات قابل ارائه به مردم خاطرنشان کرد: این مهم باید جزء اولویت‌های کاری مدیران دستگاه‌های استان باشد.

صادقی با اشاره به برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته ی دولت در استان خاطرنشان کرد: پویایی و تحرک مدیران در خدمت رسانی به مردم نباید مختص هفته دولت باشد.

استاندار قم همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره مجاهدت‌های هشت سال دفاع مقدس را وظیفه عمومی تلقی کرد و بر بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر این رویداد مهم انقلابی تاکید کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com