کد خبر ۳۰۴۹۵ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
در گروه سوم مرحله دوم

حریفان قم در لیگ برتر کبدی ساحلی معرفی شدند

تیم مردان هیئت کبدی قم با شناخت حریفان خود در گروه دوم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی باشگا‌‌ه‌های کشور از امروز به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کسب نتایج خیره‌کننده در مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد قهرمانی کشور موجب شده تا انتظارات از مردان کبدی‌کار قم در مرحله دوم مسابقات این‌فصل بسیار بالاتر باشد.

این در حالی است که تیم مردان هیئت کبدی قم در مرحله نخست رقابت‌های این‌فصل لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور که بعد از ماه مبارک رمضان و در مرداد ماه به انجام رسید با تیم‌های قدرتمند زهک سیستان و بلوچستان، تهران و خراسان رضوی همگروه بود.

کبدی‌کاران قم که سابقه کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور را نیز دارند امسال هم عزم خود را جزم کرده‌اند تا بعد از نتایج موفق مرحله نخست، در مرحله دوم نیز روند رو به رشد و عملکرد خوب خود را ادامه بدهند و قهرمان شوند.

بعد از اینکه دیدارهای مرحله نخست لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اکنون نوبت به برگزاری بازی‌های مرحله دوم رسیده و شهرستان سبزوار میزبان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات مرحله دوم لیگ برتر کبدی ساحلی شده است.

بدین‌ترتیب بازی‌های دور رفت از مرحله دوم هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور از امروز به مدت سه روز تا پایان هفته به میزبانی شهر سبزوار برگزار می‌شود و مردان کبدی‌کار قم در گروه سوم این مرحله به مصاف حریفان می‌روند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کبدی، دور رفت مرحله دوم هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد کشور با هدف انتخاب تیم ملی و با رقابت 12 تیم برتر کشور به انجام خواهد رسید در حالی که تیم هیئت کبدی قم با تیم‌های خوزستان، سبزوار (الف) و زهک سیستان و بلوچستان در گروه سوم جای گرفته و بازی‌های سختی پیش‌رو دارد.

این در شرایطی است که 12 تیم خوزستان، سبزوار (الف)، هیئت قم، زهک سیستان وبلوچستان، زنجان، ژی‌تاک چهار محال و بختیاری، پیام‌نور زهک سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان شمالی (الف)، آمل، سبزوار (ب) و مرکزی در مرحله دوم لیگ کبدی ساحلی در سه گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دور برگشت مرحله دوم نیز به میزبانی یکی از تیم‌های حاضر در این مرحله در مهرماه امسال برگزار می‌شود و در مجموع دو مرحله رفت و برگشت دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد را کسب می‌کند.

بر اساس گروه‌بندی مسابقات مرحله دوم در گروه نخست تیم‌های مرکزی، سبزوار (ب)، آمل و خراسان شمالی (الف)، در گروه دوم تیم‌های زنجان، ژی‌تاک چهار محال و بختیاری، پیام نور زهک سیستان و بلوچستان و گلستان، در گروه سوم تیم‌های خوزستان، سبزوار (الف)، قم و زهک سیستان و بلوچستان رقابت خواهند کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com