کد خبر ۳۳۱۸۷ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی قم خواستار شد

جمع‌آوری دفاتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در قم

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی قم بر جمع‌آوری دفاتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در قم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، سید مهدی حسینی در جلسه معارفه وحیدی معاون گردشگری این اداره کل در جمع مدیران دفاتر خدمات مسافرتی گفت: فعالیت دفاتر مسافرتی غیرمجاز اجحاف در حق دفاتر مجاز است که به صورت قانونی خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی غیرمجاز شناسایی و طی گزارشی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند که با حمایت اداره کل میراث فرهنگی و اماکن نیروی انتظامی خواستار جمع‌آوری آنها هستیم ضمن اینکه با همکاری نهادهای مربوطه شاهد برخورد قانونی با چندین دفتر غیرمجاز بوده‌ایم که امیدواریم این روند در سطح گسترده ادامه پیدا کند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی قم ادامه داد: سایت‌های فاقد مجوز نیز اقدام به خرید و فروش بلیط‌های مسافرتی می‌کنند که باید با این افراد نیز برخورد قضایی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مجری تورهای قم‌ گردی در استان قم باید دفاتر خدمات مسافرتی باشند گفت: اقدامات فعالیت تور کویرگردی و قم گردی هماهنگ شده است از این رو متولی اجرای تورها در استان به دفاتر واگذار شود تا سایر مجموعه‌ها ورود پیدا نکند.

حسینی افزود: خدمات دفاتر مسافرتی طبق ضوابط اقدام به ارائه خدمات به زائران می‌کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com