کد خبر ۳۰۵۰۴ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲
رئیس هیئت هندبال استان قم:

مسابقات هندبال دختران نونهال در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: مسابقات هندبال دختران نونهال از روز جمعه هفته جاری به میزبانی سالن ورزشی نرگس قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدعلیرضا طباطبایی اظهار کرد: مسابقات هندبال قهرمانی استان در بخش دختران ویژه رده سنی نونهالان در روز جمعه در قم برپا می‌شود؛ برگزاری این مسابقات در راستای تداوم اجرای طرح سرمایه‌گذاری هیئت هندبال استان قم بر روی رده‌های سنی پایه صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به اهمیت آموزش و برنامه‌ریزی برای جذب نیروی انسانی کارآمد یکی از عمده‌ترین اهداف هیئت هندبال استان برای توسعه و رشد کمی و کیفی سطح ورزش جذاب هندبال در قم است و برای آینده هندبال قم باید از توجه به رده‌های پایه‌ غافل نشویم.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای اجرا و برگزاری مسابقات در رده سنی نونهالان رویکرد اصلی‌مان در مسیر دستیابی به اهداف تعیین شده این هیئت ورزشی برای توسعه و رشد ورزش هندبال در استان قم است به همین دلیل کادر اجرای هیئت هندبال مسابقات نونهالان قهرمانی استان را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی یادآور شد: مسابقات قهرمانی هندبال دختران استان در رده سنی نونهالان روز جمعه در سالن چند منظوره مجموعه تفریحی ورزشی نرگس قم برگزار می‌شود و از عموم دختران و بانوان علاقمند به هندبال برای تماشای این رقابت‌ها دعوت می‌کنیم.

طباطبایی تصریح کرد: سالن ورزشی بوستان نرگس قم را برای فعالیت‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع بخش بانوان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم پیش‌بینی کرده‌ایم، ضمن اینکه سالن ثامن‌الائمه مجموعه ورزشی 15 خرداد قم برای فعالیت‌های بخش آقایان در تمام رده‌های سنی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: هندبال قم به دنبال رشد و پیشرفت است و این مهم را از طریق سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه دنبال می‌کنیم، این روند در چند سال اخیر نتایج خوبی برای هندبال قم به دنبال داشته است، به طوری که هر ساله استعدادهای هندبال قم به تیم‌های ملی دختران و پسران ایران دعوت می‌شوند و حضور در مسابقات برون‌مرزی را تجربه می‌کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قم خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌های هندبال دختران قهرمانی رده‌ سنی نونهالان قم از صبح روز جمعه در سالن نرگس برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی بازی‌ها نیز به شکلی انجام شده است که تیم‌ها به شکل دوره‌ای برای تعیین تیم قهرمان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

طباطبایی اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقات استانی هندبال در رده‌های سنی مختلف نظیر نونهالان، نوجوانان و جوانان این است که به خوبی استعدادهای هندبال استان را در این رده سنی شناخته و در آینده با امکانات و فرصت بیشتر بر روی آنها به عنوان آینده هندبال استان وقت بگذاریم.

وی گفت: نتیجه سرمایه‌گذاری هیئت هندبال استان قم بر روی رده‌های سنی پایه این است که هم‌اکنون امیر خازنی و محمد مهدوی به عنوان دو استعداد آینده‌دار هندبال قم به اردوی تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان ایران دعوت شده‌اند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com