کد خبر ۳۰۷۱۳ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
مدیرکل بهزیستی استان قم اعلام کرد

آمادگی بهزیستی قم برای دریافت نذورات در عید قربان

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: بهزیستی به عنوان ذی‌صلاح و برای اطعام نیازمندان و معلولان آمادگی خود را برای جمع آوری نذورات در عید سعید قربان اعلام می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا سلیقه با اشاره به آمادگی بهزیستی قم برای دریافت نذورات در عید قربان اظهارداشت: برگزار کردن مراسم قربانی در این عید بر همه افراد مسلمان تاکید شده و مسلمانان در سراسر جهان در این روز، گوسفند، گاو یا شتری را قربانی کرده و گوشت آن‌را بین همسایگان و مستمندان تقسیم می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود:در روایت‌های مکرری نقل شده که در روز عید قربان، قربانی کنید تا گرسنگان و بیچارگان نیز به خوراک برسند.

سلیقه گفت: سال گذشته تعداد 140 رأس گوسفند از طرف مردم مومن و خیران و نیکوکاران در ایام عید قربان به بهزیستی استان قم اهدا شد.

وی از اعلام شماره حساب برای واریز هزینه مشارکت در خرید دام قربانی خبر داد و گفت: همشهریان و خیرین گرامی می‌توانند از طریق شماره حساب2345340874 بانک ملت یا پرداخت از طریق موبایل با شماره گیری #9090*741* کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم با تشکر و قدردانی ازمردم نیکوکار استان از اعلام آمادگی واحدهای تابعه در مورد جمع آوری گوشت قربانی یا دام زنده خبر داد و افزود: مددکاران ما در بهزیستی شهرستان قم واقع در 20 متری شهید بهشتی و مرکز مداخله در بحران واقع در خ آذر نبش میدان شهید محلاتی، آماده‌اند تا در ایام عید سعید قربان نذورات و گوشت قربانی را جمع آوری کنند تا در اولین فرصت و در اسرع وقت بدست نیازمندان برسانند.

سلیقه خاطرنشان کرد: به همین منظور شماره تلفن‌های ثابت و همراه 37789790 و 09122523378 و 9123530124 در اختیار همشهریان عزیز برای اهدا نذورات اعلام می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com