کد خبر ۳۰۷۱۴ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۶
رییس دانشگاه صنعتی قم:

انتشار نماهنگ سران فتنه در دانشگاه‌ها اشکال ندارد!

خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با بی‌اهمیت دانستن اقدامات خلاف قانون یک تشکل دانشجویی افراطی این دانشگاه در پخش تصاویر فردی که ممنوع‌التصویر‌است گفت:این ممنوع‌التصویری مخصوص رسانه‌هاست نه جاهای دیگر!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، هفته گذشته و به بهانه استقبال از دانشجویان جدیدالورود نماهنگ و سخنرانی‌های دو تن از سران فتنه در دانشگاه صنعتی قم پخش شد و باوجود رسانه‌ای شدن بار دیگر تکرار شد.

در این میان به نظر می‌رسد برخی از مسئولان دانشگاه هم چنان به این محیط علمی به‌عنوان یک باشگاه سیاسی نگاه‌دارند تا از این طریق و به‌وسیله دانشجویان بتوانند اهداف سیاسی خود را پیاده کنند و دانشگاه صنعتی قم نیز از این موضوع مستثنا نبوده است.

درحالی‌که انتظار می‌رفت دستگاه‌های نظارتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای کمیسیون آموزش مجلس با ورود به این موضوع از ادامه‌دار شدن این اقدامات سیاسی و ناهنجاری که دانشگاه صنعتی را به سمت تبدیل‌شدن به باشگاه سیاسی پیش می‌برد، جلوگیری کنند نه‌تنها این مهم برآورده نشد بلکه رییس دانشگاه پخش تصاویر و نماهنگ دو تن از سران فتنه را خلاف قانون ندانست!

خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با بی‌اهمیت دانستن اقدامات خلاف قانون یک تشکل دانشجویی افراطی این دانشگاه در پخش تصاویر فردی که ممنوع‌التصویر‌است گفت: مسئله حادی رخ نداده و تصاویر پخش‌شده توسط این تشکل در سطح کشور وجود دارد.

وی با ارائه تفسیر خود از مصوبه شورای عالی امنیت ملی دراین‌باره گفت: این ممنوع‌التصویری مخصوص رسانه‌هاست نه جاهای دیگر!

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مقام معظم رهبری بارها بر روی علمی بودن محیط دانشگاه‌ها و پرهیز از سیاسی‌کاری تأکید کرده و فرموده‌اند: تبدیل‌شدن دانشگاه‌ها به باشگاه‌های سیاسی سم مهلک حرکت علمی است.

به‌هرحال انتظار می‌رود نمایندگان مردم قم در مجلس و همچنین اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی جلوی این اقدامات سیاسی و ناهنجار دانشگاه صنعتی قم را بگیرند و اجازه ندهند که این دانشگاه به جولانگاه سیاسی افراد تبدیل شود.


شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com