کد خبر ۳۰۷۳۰ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱

نمایشگاه یاد یاران درقم آغاز به کار کرد

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه یاد یاران سه شنبه شب با حضور مسوولان استانی و فرمانده هان نظامی و انتظامی در استان قم آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دراین نمایشگاه 80 غرفه با موضوع های مختلفی همچون هفته دفاع مقدس، فضاهای سایبری، امر به معروف و نهی از منکر و چینش ابزارهای نظامی طراحی شده است.
فرمانده سپاه قم دراین رابطه گفت: این نمایشگاه در ضلع جنوبی کوه خضر نبی قرار دارد و به مدت 10 شب پذیرای مردم متدین و شهید پرور قم است.
سردار غلامرضا احمدی افزود: دراین مکان هرشب رزمایشی ویژه ترتیب خواهد یافت.
وی گفت: برنامه «بازسازی واقعه غدیر» که در سالهای گذشته به همت سازمان بسیج هنرمندان استان در روز عید غدیر برگزار می شد، با حضور بیش از 30 هنرمند و یک هزار هنرور در روزهای 8 و 9 مهرماه و در حاشیه نمایشگاه یاد یاران بجای رزمایش انجام می شود.
احمدی نواختن زنگ ایثار و شهادت در روز اول مهرماه، برنامه عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا در روز پنجشنبه دوم مهرماه، برگزاری برنامه های تکریم و تجلیل از ایثارگران و جانبازان و مقام شامخ شهیدان، همایش بزرگ پیاده روی و تجمع در میدان بزرگ امام خمینی(ره) در روز جمعه سوم مهرماه از ساعت 9 صبح و سخنرانی سرلشکر صفوی مشاور مقام معظم رهبری در پیش از خطبه های نماز جمعه را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد
در این نمایشگاه سالنی به نام مردان سرزمین من به همت شهرداری پیش بینی شده است.
همچنین در این مراسم دو عنوان کتاب تهیه شده از سوی موسسه فرهنگی حماسه 17 سپاه علی بن ابیطالب (ع) به نام های ستارگان حرم کریمه و طلایه داران جبهه حق، حاوی یک سری خاطره ها، دست نوشته ها و عکس هایی از سرداران و شهدای استان قم و سپاه علی بن ابیطالب (ع) با حضور استاندار این استان رونمایی شد.
در این مراسم علاوه بر این دو کتاب ارزشمند کلیپ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) که بوسیله ناحیه مقاومت امام رضا (ع) سپاه علی بن ابیطالب ساخته شده بود، نیز رونمایی شد.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com